Skip to main content

به آشنا

به آشنا
بهمن موحدی(بامدادان)

به آشنا
نوشته های ارزشمند اصفهانی !!!! اصلاً نوشته های اصفهانی ارزش ادبی ندارد، و اگر من به جای آقای توکلی بودم به خاطر حفظ شان سایت ، نوشته های این فرد را اصلاً منتشر نمی کردم. در ضمن اینرا هم بدان که خود این نوشتۀ اصفهانی و فضای زیر نوشتۀ اصفهانی که آکنده از چاپلوسی های مهوع آور است ، آلوده است . محمدعلی اصفهانی یک نارسیست به تمام معنا می باشد و این در حالی است که اصفهانی چیزی در چنته ندارد . در ضمن این فرد کینه و ضدیت هیستریکی با مبارزین و رزمندگان خلق قهرمان ایران دارد.
اینرا هم باید بگویم که کاملا قابل درکه ، جن از بسم الله میترسه و مزدوران سایبری رژیم جمهوری اسلامی از سازمان مجاهدین خلق ایران .
مزدوران سایبری آخوندها ، جنگ روانی شدیدی را علیه مجاهدین در فضای اینترنت پیش می برند. مثلا مدام به مریم ومسعود رجوی توهین می کنند و یا به دروغ دم از آزادی وبرابری می زنند و به دروغ

می گویند که نگران "ساکنین آلبانی" هستند.
مزدوران سایبری رژیم جمهوری اسلامی قصد دارند یک فضای نفرت و ضدیت نسبت به سازمان مجاهدین خلق ایران در سایتهای اپوزیسیون ایجاد کنند.
وزارت اطلاعات آخوندها ، با اسلوب و روش های خاص از جمله با استفاده از مزدوران سایبری خود تلاش می کند که ویروس نفرت و ضدیت خود نسبت به مجاهدین را به خلق ایران نیز منتقل کند و در این راه هیچ ابایی هم از دروغگویی و تهمت زنی نداشته وندارند.