Skip to main content

مسئولان و کاربران محترم ایران

مسئولان و کاربران محترم ایران
Anonymous

مسئولان و کاربران محترم ایران گلوبال،
لطفا این چند سطر را با احساس مسئولیت و با دقت بخوانید:
نکته ای را مدتی است می خواهم به عنوان یک فرض خیلی محتمل با شما دوستان در میان بگذارم.
اگر دقت کنید متوجه می شوید که کاربری که تحت عنوان "بهمن موحدی بامدادان" در این سایت نظر می گذارد، از یک طرف مرتبا شعار های حمایت از کمونیست ها و مبارزان و مجاهدین خلق می دهد و از طرف دیگر با حرف های سخیف و نفرت انگیز و تفرقه افکن خود همه را نسبت به کمونیست ها و مبارزان و مجاهدین خلق، بدبین و از آن ها منزجر می کند.
همین یک کار سیستماتیک و بی وقفه او کافی است که از خود بپرسیم نکند او از عناصر بسیج سایبری رژیم باشد تا از طریق دفاع بد و دشمن تراشی قصد خراب کردن اذهان خوانندگان را نسبت به کسانی که از آن ها دفاع می کند داشته باشد.
این توهین های مکررش به

این توهین های مکررش به آقای اصفهانی هم به احتمال خیلی زیاد می تواند به منظور تحریک ایشان علیه مجاهدین خلق باشد. چون همه کسانی که با آقای اصفهانی آشنایی دارند و کار های ایشان را دنبال می کنند می دانند که ایشان خیلی به ندرت چیزی درباره مجاهدین می نویسند و اصلا مقالات و شعر هایشان از جنس و جنم و طبیعت دیگری است. اگر این آقای بهمن واقعا دوست دار مجاهدین باشد قاعدتا باید نسبت به آن چند نفری که در حال حاضر آثار نوشتاری و صوتیشان هر روز در همین سایت منتشر می شود و چند سالی است که مخالف پیگیر و فعال مجاهدین شده اند حساسیت نشان دهد نه به آقای اصفهانی. اما با کمال تعجب می بینیم که قضیه کاملا و تماما بر عکس است.
علتش آیا این نیست که چون آقای اصفهانی در باره مجاهدین خلق خیلی ملاحظه می کنند باید ایشان را تحریک کرد و با توهین های مرتب، نهایتا ایشان را به موضع گیری های شدید علیه مجاهدین واداشت؟
اگر این کار آقای بهمن را کنار تحریکات بی وقفه دیگرش در این سایت بگذاریم سمت قوی تر احتمال ما به کدام طرف خواهد بود: عضو تربیت شده و برنامه دار بسیج سایبری رژیم یا مثلا کمونیست و دوستدار مجاهدین؟
من شخصا هرچه بیشتر در کار آقای بهمن دقیق می شوم بیشتر به احتمال اول فکر می کنم.
به هر حال، امیدوارم که مسئولان و خوانندگان گرامی ایران گلوبال با هوشیاری و دقت لازم، محیط این سایت را از دستبرد عناصر بسیج سایبری رژیم که گویا خیلی هم به این سایت حساسیت دارند مصون و محفوظ نگاه دارند.
جا دارد از متانت و بردباری و هوشیاری آقای اصفهانی هم تشکر ویژه داشته باشم و امیدوار باشم که ایشان همچنان به متانت و بردباری و هوشیاری خود ادامه دهند.
با احترام