Skip to main content

نوشته : " از 7 میلیون کورد یک

نوشته : " از 7 میلیون کورد یک
Anonymous

نوشته : " از 7 میلیون کورد یک و نیم میلیون نفر مشغول کارگری و رعیتی مجانی در شهرهای مرکزی و تقویت نظام سلطه می باشند! "
با این حساب اگر متوسط تعداد هر خانوار کورد 5 نفر باشد تقریبا مردان تمام خانواده های کوردستان ترک دیار کرده و مشغول کارگری در ولایت غریب هستند و اگر به کوردستان بروید مردی نمی بینید و با شهر زنان مواجه میشوید اگر با خانواده مهاجرت کرده باشند هم که دیگر کسی در کوردستان باقی نمانده! از اینجا میزان اعتبار این مثلا مقاله را می توان حدس زد.
کل نقشی که برای کردها نوشته رعیتی مجانی یک میلیون کارگر کورد در شهرهای مرکزی ایران می باشد!( صلواتی کار می کنند بدون مزد!) یعنی بود و نبود شما در جغرافیای ایران هیچ تفاوتی ندارد. این تعیین تکلیف کردن برای ایران هم حرفهای بزرگتر از دهان است. همین الان اقلیمک عراق با کمک ایران و غرب سرپا مانده.
بقول پانترکها

تبریز توسعه یافته ترین و صنعتی ترین منطقه کشور است که ورود و اشتغال مهاجر خارجی چه افغان و چه عراقی ( از جمله کردهای عراقی) در آنجا ممنوع می باشد و کردها هم جرات رفتن به آنجا را ندارند، این یک میلیون کارگر کورد چرا به تبریز برای کارگری نمی روند و به شهرهای مرکزی می روند؟! نان شهرهای مرکزی ( تاریخی) را می خورید طلبکار هم هستید. اگر جرات داری برو تبریز ببین نانی که گیرت نمی آید جانت را هم ممکن است بگیرند.
البته همین کارگرهای کورد نیز در سایه ملت سازی های یک قرن گذشته و آموزش اجباری زبان فارسی و فراموشی خاطرات قدیمی می توانند به جاهای دیگر برای کارگری بروند وگرنه تا 100 سال پیش کوردها در کوهستانهای مرز ایران وعراق و ترکیه محبوس بودند و شهرهای مرکزی هم هر کدام دیوار قطوری دور خود داشتند و کوردها و سایر عشایر پنهان شده در کوهستانهای زاگرس تنها برای غارت و راهزنی به شهرهای دامنه زاگرس می رفتند باز خدا را شکر ملت سازی و امنیت برقرار شده و برای کارگری می توانید بروید
نفت و گاز کشور هم در مناطقی است که خود را فارس می دانند. در همان اهواز هم اکثریت با فارسها می باشد بعد لر و بختیاری و تعدادی هم عرب