Skip to main content

آیندە ایران چگونە رقم خواهد

آیندە ایران چگونە رقم خواهد
Anonymous

آیندە ایران چگونە رقم خواهد خورد؟ به این پر سش روشن باید مردم ایران در یک انتخابات ازاد و یا رفراندم پاسخ روشن و تاریخی دهند و نمایندگان خود را انتخاب و در مجلس به همه این مشکلات رسیدگی کنند..جنگ داخلی و دخالت خارجی بسود مردم ایران و هیچ گروهی جز عوامل بیگانه نیست .راهی جدا از راه انتخابات ازاد یعنی جنگ داخلی و تجزیه و پیروزی جریانی خونریز و خونخوار و وابسته و مرتجع بنام سازمان رجوی میباشد .جریانات تجزیه طلب باید بین یک جنگ داخلی و دمکراسی پارلمانی یکی را انتخاب کنند. تصور نشود که تجزیه طلبها با رجوی کاری ندارند نه بر عکس رجوی با همه شما کار خواهد داشت که تصور ان بسیار روشن است . جای تاسف است که جریانات چپ از هم اکنون مهر سکوت بر دهان زده و در انتظار رسیدن بلا از اسمان هستند .

سازمانهای سیاسی بخاطر همکار ی نکردن و نداشتن نظر مشترک مسئول هر گونه نابسامانی و خونریزی و قتل عام در اینده هستند . با پوز خند زدن رفقا و بورژوازئی خواندن نظرات مخالف و طبقاتی دیدن راه حلی منطقی و متمدن نانه بوجود نخواهد امد . نقل قول زیر شعا رنیست یک برنامه است که از سوی سازمان رجوی پی گیری میشود .خطر را بشناسیم و از هم اکنون قدم های سنجیده برداریم .
(پس از سرنگونی آخوندها ، مردم ایران با سرکوب تجزیه طلبان، چه پان کردها چه پانترکها و چه پان عربها موافق هستند. کسی که دنبال خیانت به خاک و تکه پاره و یوگسلاویزه کردن ایران باشد را نباید به او ذره ای رحم کرد.)