Skip to main content

آقای کیانوش توکلی، تحلیل

آقای کیانوش توکلی، تحلیل
بهمن موحدی(بامدادان)

آقای کیانوش توکلی، تحلیل هوشمندانه ای را ارائه دادند. رژیم فرقه گرای شیعه و پان اسلامیست جمهوری اسلامی در راه ایجاد هلال شیعه و تشکیل امپراطوری شیعی اسلامی ، حتی حاضر است که ایران را تکه پاره کند! رژیمی که در گفتار و کردار خود ضد ملی و ضد ایرانی است، با آنتی تز آن یعنی با مبارزه ای ملی و با پاسداری از ارزشهای ملی سرنگون میشود. بنابراین در این شرایط خطیر که تنها با عبور از جمهوری اسلامی؛ میتوان انتظار پایان دغدغه ها و دل نگرانیهای ملی را داشت؛ آن گروه از خائنین که بر طبل جدائی و تفرقه میکوبند و حاضر نیستند با گردن نهادن بر یک اتحاد فراگیرِ ملی زمینه هر چه سریعتر سرنگونی این رژیم ضد مردمی و ضد ایرانی را فراهم کنند و باین ترتیب به طولانی شدن عمر این رژیم کمک میکنند، در خدشه وارد شدن بر تمامیت ارضی کشورمان نیز بی تقصیر نیستند. رژیم حاکم بر ایران تنها حکومتی در جهان است که، سیاست رسمی اش

تضعیف وطن پرستی؛ میهن دوستی و نفی هویت ملی؛ در کشور است. حکومت های دینی ، بر اساس آموزه ها و اعتقادات شان ، قادر به زیست مسالمت آمیز در داخل و خارج نبوده و منادی و ترویج گر جنگ و خشونت و خونریزی میباشند. اساساً سردمداران این حکومت ها صرفنظر از نگاه حریصانه آنها به قدرت؛ معتقدند این اعتقادات دینی آنان است که میتواند مردمان کشورها را از ضلالت و گمراهی نجات دهد. و وظیفه خود میدانند که دیگران از جمله مردمان کشورهای دیگر را ولو با جنگ و کشت و کشتار از گمراهی نجات دهند.
بنابراین پایبندی به " اعتقادات دینی و از جمله اعتقاد به حکومت جهانی واحد " در نظام دینی حاکم بر کشور؛ مداخله گری؛ تنش آفرینی و جنگ با کشورها را بدنبال دارد. ضمن آنکه در این رژیم؛ اعتقاد به ایده قرون وسطائیِ " ولایت فقیه " و رهبری شیعیان جهان؛ باعث شده که رژیم ایران با حمایت از شیعیان ساکن در کشورهای منطقه؛ اختلاف و تنش میان ایران و این کشورها را دامن بزند.
بنابراین مداخلات و ماجراجوئی های آشکار و پنهان نظام در این کشورها ــ سوریه ، لبنان ، یمن ، عراق ،بحرین، قطر، کویت و.... ــ بخصوص در شرایط انزوای بین المللی و ضعف و ناتوانی دفاع از تمامیت ارضی کشور؛ باعث شده تا به تلافی این مداخلات و دامن زدن به نا آرامیها در این کشورها؛ این کشورها با حمایت غرب و امریکا به فکر تعرض و دست درازی به خاک کشورمان بیافتند.
در ضمن این را هم باید بگویم که کثافتی مثل اردوغان و رسانه‌ها و بلندگوهای وی همراه با برخی از شیوخ مفتخور و فاسد و بیشرف عرب به دروغ، بلندپروازی‌های جاه‌طلبانۀ خامنه‌ای جلاد و رژیم سفاک و غارتگر جمهوری اسلامی را «ناسیونالیسم فارس»، «امپریالیسم فارس»، تلاش برای ایجاد «امپراطوری فارس» و «توسعه طلبی فارسی» جا می‌زنند و مزدوران و حقوق‌بگیرانشان در سایت ایران گلوبال نیز این تبلیغات مزخرف و اراجیف را در بوق می‌کنند. در صورتی که درست این است که بگوییم که خامنه ای جلاد و رژیم پان اسلامیست و فرقه گرای شیعۀ جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد امپراطوری شیعه در خاورمیانه و درنهایت در پی تشکیل حکومت جهانی اسلام هستند.