Skip to main content

حاکمیت این آخوندهای پلید و

حاکمیت این آخوندهای پلید و
بهمن موحدی(بامدادان)

حاکمیت این آخوندهای پلید و فاسد و وطن فروش است که باعث و بانی به طمع افتادن و حریص شدن کشورها برای نقض تمامیت ارضی ایران می باشد. سردمداران رژیم جمهوری اسلامی که به شدت منزوی و مترود از جامعه جهانی می باشند ؛ نه تنها جرات اعتراض به دعاوی ارضی مجعول کشورهای عربی و کشورهایی مانند جمهوری آذربایجان و ترکیه را ندارند و اقدام جدی ای صورت نمی دهند، بلکه به این طمع ورزی به خاک کشورمان و تحریف هویت تاریخی مردم ایران هم کک شان نمی گزد. روشن است که حاکمیت سیاسی در هر کشوری پیوسته در حال تغییر بوده و هست اما، حاکمیت ملی عنصری ثابت و تغییر ناپذیر است که هیچ گاه نمی تواند تغییر کند، ضمن آنکه قابل تقسیم، تفویض و یا تقدیم به فرد و یا کشور دیگری، نیز نمیباشد. همچنانکه در این دوران سیاه استبداد دینی، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ایران با خامنه ای جلاد و دیگر آخوندهای پلید و سردمداران نظام دینی تعریف نمی شود

و این جنایتکاران و جباران حاکم بر کشور ما، فقط حاکمیت سیاسی کشور را به زور و اجبار در اختیار گرفته اند.
بنابراین همانگونه که مردم ایران میدانند، لازم است جهانیان، کسان و کشورهائی که دندان طمع برای خاک مرز پر گهر تیز کرده اند. نیز بدانند، حکام فعلی ایران هیچگونه قرابتی و نسبتی با مردم، فرهنگ، تاریخ و سرزمین ایران ندارند.
امروزه دیگر همه مردم ایران میدانند که رژیم حاکم بر کشور ما بر خلاف منافع حیاتی ملت ایران عمل کرده و میکند و در این 38 سال حاکمیت خود صدمات و ضربات جبران ناپذیری به سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور ما وارد کرده است؛ بطوریکه می توان گفت که در طول تاریخ؛ هیچ حکومتی به اندازه جمهوری اسلامی چوب حراج به هست و نیست کشور نزده است.
چشم پوشی از ثروتها و منافع ملی ــ تجارتی که در گذشته به شکال مختلف در میان بخش عمده ای از آخوندها به کرات صورت گرفته است ــ و هزینه کردن آن بسود کشورهای بیگانه، همانطور که حیف و میل کردن سرمایه های ملی برای صدور تروریسم و بنیادگرائی هم؛ خیانت به مردم و وطن فروشی آشکار است. اگر در ایران که؛ بلحاظ موقعیت ژئوپلتیک؛ منابع سرشار نفت و گاز؛ جمعیت بالا و.... کشوری محوری در منطقه است؛ یک دولت ملی و مردمی سر کار میبود می توانست با بازیگری درست؛ بطور واقعی؛ ضمن دارا بودن قدرتی مورد احترام در منطقه؛ نقشی کلیدی در تحولات آن داشته و از فرصت های منطقه ای؛ در جهت تأمین منافع ملی سود سرشار نصیب مردم و کشور نماید.
اما اکنون؛ متأسفانه این رژیم بدلیل نقش تنش آفرین در منطقه و دخالت های تروریستی در امور کشورها؛ بی اعتنا به سرنوشت کشور و ناتوان در احقاق حقوق مسلم ایرانیان؛ تمامیت ارضی کشور را در معرض خطر تجزیه و فروپاشی قرار داده است.