Skip to main content

خمینی خون آشام، همیشه خشم و

خمینی خون آشام، همیشه خشم و
بهمن موحدی(بامدادان)

خمینی خون آشام، همیشه خشم و غضب خود را از ایران و ایرانیت به نمایش می گذاشت و می گفت: ما چقدر سیلی بخوریم از این ملیت....... ما اصولاً کشوری بنام ایران را نمی شناسیم. اسلام میخواهد که همه دنیا یک عائله باشد و یک حکومت در همه دنیا.
از آنجا که رژیم حاکم بر ایران؛ یک رژیم دینی ــ آنهم از نوع شیعه ــ است؛ ملی گرائی و وطن دوستی را مخالف ارزشهای اسلام میداند. این رژیم با پیگیری سیاست خارجیِ فرا ملی ــ مبتنی بر ارزش های دینی ــ که ناقض قواعد حاکم بر نظام کنونی جهان است و با زیر پا گذاشتن این قواعد و نادیده گرفتن منافع بازیگران عمده آن؛ نه تنها باعث ورشکستگی اقتصادی و بحرانهای مالی در کشور گردیده بلکه با دشمن تراشی برای کشور؛ امنیت و یکپارچگی و تمامیت ارضی کشور را با خطر جدی مواجه کرده است.
از دید و نظر کارگزاران این رژیم؛ مرزهای رسمی و قرار دادی میان کشورها اعتباری ندارد. بعبارتی این رژیم

مرز جغرافیائی میان کشورمان و کشورهای دیگر منطقه را به رسمیت نمیشناسد؛ از نظر این آخوندهای پلید مرزهای واقعی میان کشورها؛ بر اساس جهان اسلام ــ تمام کشورهای اسلامی ــ و جهان کفر ــ کشورهای غیر مسلمان ــ تقسیم و تنظیم شده است.
رژیم جمهوری اسلامی به آسانی مردم و منافع ملی کشور را فدای منویات شوم و مصلحت سنجی های لجام گسیخته دینی خود میکند و به بهانه حفظ " بیضه " اسلام کمر به حذف و نابودی ایران بسته است. حسین طائب رئیس قرارگاه عمار: اگر قرار باشد جنگی در بگیرد در مقایسه؛ حفظ سوریه برای ما از حفظ خوزستان اهمیت بیشتری دارد و ارجحیت با سوریه است.