Skip to main content

در خاتمه هنرمندی از ایران

در خاتمه هنرمندی از ایران
Anonymous

در خاتمه هنرمندی از ایران برای کشورش و مردم وطنش افتخار جهانی بزرگی کسب کرده. در زمانیکه به بهانه گناهان حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی نقشه‌های پلیدی برای کشور و مردم ما در حال چیده‌شدن هستند حضور هنرمندانی چون فرهادی در افق سیاست ایران و جهان می‌تواند توجه و علاقه مردم جهان به خصوص مردم امریکا را به ایران و مردم ایران جلب نماید. و بالطبع خطر نقشه‌های دشمنان ایران را کم رنگ‌تر نماید.
دولت آقای ترامپ دنبال برنامه‌های مختلفی علیه جمهوری اسلامی است. برهم زدن «برجام» که خوشبختانه تاکنون بی‌اثر بوده است. تحریم‌های جدید علیه ایران که دودش به چشم مردم ایران خواهد رفت. چه حکومت دزد‌ها و چپاولگران و سردسته ایشان سپاه پاسداران از برداشتن تحریمها ناراضی بودند چون اجناس مورد احتیاج مردم را قاچاق وارد مملکت می‌نمودند و «برجام» دست ایشان را از این سوء استفاده‌های کلان کوتاه کرد.

. و هنوز هم مانند دست راستی‌های امریکا از این توافق ناراضی هستند و در هر زمانی که فرصت پیدا نمانید دنبال برهم زدن آن می‌باشند. موشک هواکنی‌های بی‌موقع سپاه پاسدادان که به شمشیرکشی‌های نوریاگا از پاناما و صدام حسین شباهت دارد فقط ایران را در معرض خطر بیش‌تر قرار می‌دهد و اینها به‌زعم خود با پشتیبانی روسیه و چین این عربده‌کشی‌های بین‌المللی را راه انداخته‌اند و همین شاخ و شانه کشیدن‌های تو خالی باعث می‌شود که نقشه «ناتو» در خاورمیانه به پشتیبانی پرزیدنت ترامپ و به رهبری عربستان سعودی و شرکت اسرائیل در آن درجهت شکل‌گیری حرکت نماید که تمام آن نقشه‌ای در محاصره نظامی ایران احیاناً در صورت لزوم جنگ علیه ایران است.
طرفداران ایرانی ترامپ خوشحالی خود از این برنامه‌های ایران برانداز را پنهان نمی‌کنند. در یک برنامه تلویزیون ایرانی دیدم که اعلامیه‌ای را که در آن از براندازی جمهوری اسلامی بدست ترامپ صحبت داشت مورد قدردانی برنامه‌سازان بود. هیچکس از مردم آگاه و ایران‌دوست جمهوری اسلامی، این بلای ایران و مردم ایران را نمی‌خواهند، ولی جابجائی این دیکتاتوری با یک حکومت ملی و دمکراتیک باید بدست مردم ایران و غیرمسلحانه انجام شود وگرنه سرنوشت آنچه در خاورمیانه گذشت در ایران تکرار خواهد شد.
به این دلیل هنرمندان افتخارآفرین ما نظیر اصغر فرهادی نمایندگان مردم ایران در صحنه جهانی هستند و ما از این پل‌های دوستی میان مردم جهان پشتیبانی می‌کنیم. پشتیبانی از دانالد ترامپ و چنگ زدن به صورت قهرمانان هنری ما بخاطر آنکه او بدرستی علیه سیاستهای ضد مردم منطقه دولت ترامپ سخن گفته است کاری مغایر با منافع ملی ایران است.
محسن قائم‌مقام – نیویورک
پنجم ماه مارس ۲۰۱۷