Skip to main content

وضع کنونی ما ریشه در تصمیم

وضع کنونی ما ریشه در تصمیم
Anonymous

وضع کنونی ما ریشه در تصمیم های گذشته دارد .نوشته زیر سرنوشت کنونی ما را رقم زده است . تنها طارق عزیز با رجوی ملاقات نداشت که منجر به ان فاجعه تاریخی و قتل عام جوانان ایرانی شد. نقل قول زیر گویاست . (

(قرار داد هفتگانه صدام حسين و قاسملو
"غني بلوريان" يكي از رهبران ارشد حزب دمكرات كردستان است و شرح تصويب و پذيرش اين طرح خائنانه از سوي قاسملو :
رژیم عراق این چند مورد را برای قاسملو فرستاده که باید حزب دمکرات کردستان - به رهبری قاسملو - آنها را تصویب کند:

١- باید دو تن از افسران ما برای رساندن کمک و تحویل پول و لوازم جنگی پیش شما باشند.

٢- باید دو تن از اعضای دفتر سیاسی شما پیش ما بیایند تا در موقع لزوم مورد مشورت قرار گیرند.

٣- حزب دموکرات لازم است اطلاعاتش را درباره نیروهای ارتش ایران که به مرزهای ما نزدیک می شوند و یا به پادگان های مرزی منتقل می شوند به ما بدهد و آمار سرباز و نوع اسلحه و تعداد آن را برای ما مشخص بکند.

٤- لازم است ما را از مشخصات هواپیما و هلی کوپترهای ارتش ایران مطلع سازند و بگویند که تجهیزات آنها از کدام کشور تأمین می شود.

٥- حزب دموکرات باید شعار سرنگونی رژیم آخوندی را اعلام کند.

٦- حزب دموکرات باید جلوی کردهای شمال را بگیرد و اجازه ندهد آنها به مرز نزدیک شوند و از خاک ایران استفاده کرده و با حکومت عراق بجنگند.

٧- حزب دموکرات باید چگونگی رابطه رژیم ایران با کشورهای دیگر را برای ما روشن کند و نام کشورهایی را که ایران از آنجا اسلحه تهیه می کند به ما بگوید و نوع اسلحه ها را نیز مشخص کند".

بلوریان می‌نویسند پس از قرائت این "هفت ماده ننگین" و "مواد منحوس" گفتم (بلوریان،۴۱۰-۴۱۱): "پذیرفتن این مواد یا هر یک از آنها به منزله خودفروشی به رژیم عراق است و من آن را خیانت می دانم...[ما نباید این] هفت ماده خودفروشی به بعث عراق" را قبول کنیم". آقای بلوریان شرمگینانه می‌نویسند (بلوریان،۴۱۱): "متأسفانه پس از صحبت های ملاعبدالله، رفقا هر هفت ماده را تصویب کردند و من جلسه را ترک کردم.")