Skip to main content

یعنی هر وقت این ریخت و قیافۀ

یعنی هر وقت این ریخت و قیافۀ
بهمن موحدی(بامدادان)

یعنی هر وقت این ریخت و قیافۀ هوشنگ امیر احمدی را می بینم و اظهارات وقیح و شرم آورش را می خوانم، حالت تهوع به من دست می دهد! این را به واقع می گویم ، باور کنید! هوشنگ امیراحمدی از ماموران کهنه‌ کار رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی در آمریکا است، هوشنگ امیراحمدی که به‌عنوان استاد دانشگاه و رئیس شورای ایرانیان - آمریکاییان، سال‌ها است که به اهداف فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران خدمت می‌کند. هوشنگ امیراحمدی، مامور شناخته‌ شدۀ رژیم، به‌طور خاص برای پیشبرد خطوط سیاسی و تبلیغاتی رژیم پلید و ضدبشری جمهوری اسلامی در جهت آویختن به دامن آمریکا کار می‌کند. هوشنگ امیراحمدی همان کسی است که برای ریاست جمهوری فاشیسم مذهبی در خرداد سال92 اعلام آمادگی کرد. همه میدانند که شرط شرکت در نمایش انتخابات در این رژیم، اعتقاد قلبی و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه می‌باشد. البته این اولین بار نیست که این پادوی گشتاپوی

آخوندی برای خدمتگزاری به آستان ولایت، مراتب دریوزگی خودش را ابراز می‌کند. هوشنگ امیراحمدی که سرسپردگی به فاشیسم جنگ‌افروز مذهبی حاکم بر ایران و خدمتگزاری برای آن را افتخار خودش می‌داند، در عمل هم سعی می‌کند این را ثابت کند.
هوشنگ امیر احمدی بداند که همین بچه های دلاور و باغیرت تهرون ( که امیر احمدی وقیحانه به آنها سوسول می گوید) نظام متبوعش را به زباله دانی می اندازند و سران و مزدوران این رژیم را روانۀ گورستان می کنند .