Skip to main content

خلق قهرمان ایران نظر خوشی

خلق قهرمان ایران نظر خوشی
بهمن موحدی(بامدادان)

خلق قهرمان ایران نظر خوشی نسبت به رضا پهلوی و خانواده او ندارند و نظر مثبتی نسبت به رژیم سابق شاه خائن ندارند و خواستار بازگشت ایادی آن رژیم ساقط شده به قدرت نیستند. هر بحثی در مورد رژیم ساقط شدۀ پهلوی وقت تلف کردن می باشد. رژیم پهلوی مُرد و رفت پی کارش و امکان برگشت رضا پهلوی به قدرت اصلاً وجود ندارد و بهتر است نیروهای اپوزیسون جمهوریخواه لائیک دمکرات وقت خود را صرف مبارزۀ موثر با رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی کنند و دهن به دهن شدن با شاه پرست ها و رضا پهلوی خواهان را که آرزوی آوردن دیکتاتوری سابق را دارند کنار بگذارند. رضا پهلوی مگر خوابش را ببیند که دوباره خانواده خود را در قدرت ببیند! مردم ایران چه آنزمان و چه اکنون از رژیم سرسپرده پهلوی متنفر بوده و هستند. کسانی که آرزوی بازگشت خانواده پهلوی به قدرت را دارند این آرزوی خود را مانند بقیه فسیل های

ساواکی به گور خواهند برد!
قریب به اکثریت مردم ایران در سال 57 ماهها در تهران و شهرستانهای ایران در خیابانها فریاد "مرگ بر شاه" زدند و خبرگزاریهای خارجی نیز فیلمهای آن را در آن زمان پخش کردند و در نهایت مردم انقلابی ایران با قیام مسلحانه خود رژیم پهلوی دیکتاتور را به تاریخ فرستادند و شاه خائن به شکل خفت باری از کشور فرار کرد و بعد هم در طی این همه سال و در مخالفت با رژیم خمینی خون آشام که روی دیگر سکه سیاه رژیم پهلوی می باشد مردم تظاهرات کردند و یک بار هم ما شاهد حمایت کسی از بقایای رژیم خائن شاه نبوده و نیستیم .
خلق قهرمان ایران به هیچ وجه این خمینی خون آشام و این آخوندهای خونریز کثافت را نمی خواستند واز همان ابتدا هم با رژیم سفاک و غارتگر جمهوری اسلامی چنگ در چنگ شدند. زمینه ساز قدرت گرفتن خمینی خون آشام ، رژیم شاه خائن بود.
به خاطرات منتظری مراجعه کنید و متوجه شوید که تیمساران رژیم شاه از جمله سپهبد مقدم چگونه یواشکی به سراغ این آخوندهادر خانۀ آخوند مرتضی مطهری میرفت تا قدرت را به دست آنها بسپارد تا قدرت به دست جریانات دیگر(مارکسیستها، مجاهدین، جبهه ملی، طرفداران دکتر علی شریعتی) نیا فتد . آخوندها با زدوبند با ساواک وسیا بر الاغ قدرت سوار شدند.
شاه خائن ، مسئول اول آمدن این آخوندهای رذل و کثیف بود . در زمان شاه ،آخوند آزاد بود بر منبر برود و مثل آخوند فلسفی بگوید که : "زنبورهاومورچه شاه دارند چرا ما نداشته باشیم" . بعد از تاسیس حزب رستاخیز، شاه در تلویزیون چنین گفت:" مه فشاند نور سگ عوعوکند". پس گناه روی کار آمدن رژیم سفاک و غارتگر جمهوری اسلامی به گردن رژیم سلطنتی پهلوی است که مردم ایران را سگ میدانستند.
به امید سرنگونی هر چه سریعتر رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی بدست خلق قهرمان ایران .