Skip to main content

سركار آقا ، موحدى گرامى

سركار آقا ، موحدى گرامى
ماندگار، خبرنگار آزاد

سركار آقا ، موحدى گرامى
همانگونه كه به دوست گرام ديگرمان (نسيم ) توضيح دادم ، من به تنهايى به كامنتها رسيدگى نمى كنم و هر كامنتى كه در آن از كلمات ركيك استفاده شود ، عدم انتشار يا حذف مى نمايم و برايم هيچگونه تفاوتى ندارد نويسنده آن از چه حزب و يا شخصى حمايت مى كند .
در ادامه

در اينجا لازم مى دانم از شما سؤالى داشته باشم .
شما چگونه به تمايلات عقيدتى من پى برده ايد ؟
پس بهتر است بدانيد من به هيچ گروه ، حزب و شخصيتى گرايش نداشته و ندارم ، زيرا به درستى مى دانم كه اعتماد كردن و پشتيبانى از هر يك از آنان حماقتى بيش برايم به ارمغان نمى آورد .
چه خاندان پهلوى و چه غير وووووو ، زيرا هر يك از اينان در زمان خود امتحانشان را پس داده اند و آزموده را نبايد آزمود .
من زمانى كه به روش نوشتارى در كامنتها دقت مى كنم ، درمى يابم چرا با گذشت نزديك به چهل سال هنوز اين حكومت ديكتاتورى سرنگون نشده است .
دوست گرامى اگر شما هم زمان كوتاهى را صرف خواندن برخى از كامنتها بفرماييد متوجه خواهيد شد كه ملت ايران چرا هنوز اندر خم يك كوچه اند ، زيرا به جاى آنكه در اين زمان دست اتحاد و همدلى به هم داده تا سرنگونى رژيم فاسد و انسان ستيز حاكم بر ايران را نظاره گر باشيم . ساعتها زمان خود را صرف چك و چونه زدن در مورد قوميت و گرايش هاى فكرى خود و ديگران مى كنند و هر يك خود را برتر از ديگرى مى دانند .
من تنها سعى در اين دارم كه از انتشار كامنتهايى كه باعث برهم خوردن اتحاد بين گروه ها ، احزاب و قوميت ها ايرانى مى شود جلوگيرى نمايم .

اميدوارم پاسخ من برايتان بسنده باشد .