Skip to main content

دوست عزیزم آقای کابلی : بعضی

دوست عزیزم آقای کابلی : بعضی
Anonymous

دوست عزیزم آقای کابلی : بعضی از محققین منشا تکمیل ژن معرف هاپلوگروپ انسان را در مکان هایی مد نظر قرار می دهند که بعد از شروع دامداری و کشاورزی انسان بوجود آمده است که این مسئله باعث اشتباه فاهش می شود. که باید برای تحقیق در مورد شروع و تکمیل ژن معرف هاپلو گروپ انسانی باید مکان هایی را مد نظر قرار داد که انسان قادر بود قبل از شروع دامداری و کشاورزی درآن مکان ها زندگی بکند. چون که بعد از شروع دامداری وکشاورزی انسان می توانست به هرکجا که آب وزمین بود مهاجرت بکند ساکن شود وزندگی بکندبنابراین بیشترین کسترش سکونت انسان بعد از شروع دامداری و کشاورزی بوده است چون برای تهیه غذا با مشکلی روبرو نبود. اولا باید در نظر داشت که develop (تکمیل ) ژن معرف هاپلوکروپ انسان به زمان بسیار طولانی چندین ده هزار سال نیاز دارد. بنابراین develop (تکمیل ) این ژن ها مربوط به قبل از شروع کشاورزی و دامداری

بوده است. بنابر این باید بررسی کنیم که انسان های قبل از شروع دامداری و کشاورزی در کجا ها می توانستند ساکن شوند و زندگی کنند. انسان های اولیه درمناطقی ساکن می شدند که درختان میوه و حبوبات موجود بوده ومی توانستند حیوانات را شکار بکنند که به توانند به زنگی ادامه بدهند. یکی از مکانهای بسیار ایده آل برای سکونت انسان های قبل از دامداری و کشاورزی مناطق جنگلی درختان میوه و حبوبات که کوهستانی و سردسیری هم بود که هم میتوانستند ازمیوه درختان و حبوبات استفاده بکنند وهم می توانستند باکمین کردن حیوانات پشت صخره ها ودرخت هاآن ها را شکار بکنند که کمین کردن در صحرا بسیار مشکل تر است. مناطق کوهستانی از این نظر ایده آل بود که انسان ها می توانستند حیوانات را تعقیب بکنند و به طرف پرت گاه در کوهستان سوق دهند و با پرت شدن از پرتگاه حیوانات را شکار کنند چون شکار حیوانات با وسایل اولیه انسان ها آسان نبود علاوه بر این مناطق کوهستانی سرد بود و مواد غدایی فاسد شدنی دیر تر فاسد می شد علاوه بر این این مناطق کوهستانی غار های زیادی داشتند که انسان ها ی اولیه می توانستند در غار ها پناه بگیرند که از حمله حیوانات وحشی در امان به مانند. یکی از مناطق بسیار ایده آل قفقاز آذربایجان جنوبی ومناطقی از کوههای زاکروس بوده. که انسان هایی که ژن (J)
در آنها develop (تکمیل ) شده ساکن این مناطق بوده اند و از مناطق عربی نیامده اند چون که مناطق ممالک عربی صحرا بودند و امکان زندگی برای انسان های اولیه دربخش های صحرایی ایران و ممالک عربی که اکثرا صحرا هستند موجود نبود. در دره تبریز به علت رطوبت دریای مدیترانه ودریای خزر به مقدار زیادی گردو بادام زردآلو وحبوبات و غیره بطورطبیعی می روییده که محل مناسبی برای زندگی بود علاوه بر این اثار و تصاویر حیوانات که یادگار انسان های اولیه است در قازیخ ماغارالاری (مغاره های قازیخ) درمناطق کوهستانی قره باغ و بخش هایی در نخجوان موجود است که نشان دهنده سکونت انسان های اولیه در این مناطق بوده است. که بعد ها انسان های اولیه در مناطق قریه کندوان کوه سهند را به سبک غارنشینی کنده و ساکن شده اند که قریه کندوان اولین خانه سازی بشریت است. که بعد ها دامداری واهلی کردن حیوانات در دره تبریز شروع شده که حضرت آدم بخشی از مردمان دره تبریز بوده است. که بعد ها سومریان از این مردمان جدا شده ویه طرف بین النهرین رفته اند. علاوه بر اینها وجود بین 900 تا 1000 تپه خاکستری موید این نظراست که انسانهای اولیه در این مناطق ساکن بوده اند این تپه ها مناطقی بودند که انسان های اولیه بعد از کشف آتش در این مناطق که اکثرا اطراف مناطق مسکونی بود آتش را 7روز هفته و24 ساعت روشن نگه میداشتند که انسانها برای درست کردن آ تش از این مناطق آتش بیاورند جون قادربه تهیه آتش نبودند.اکثر مردمان ایران و کشور های عربی از مردمان این منطقه هستند که بعد از شروع دامداری وکشاورزی به این مناطق مهاجرت کرده اند. اگر کسانی ادعا می کنند که مردما نی که حامل ژن J هستند عرب هستند و از کشور های عربی به اذربایجان آمده اند باید با مدارک توضیح بدهند که این ژن درکدام مملکت عربی develop (تکامل) پیدا کرده است. در این مورد میتوانید به نوار مستند پروفسور دوید رول از دانشگاه آکسفورد مراجعه کنید.
in search of eden by David Rohl https://www.youtube.com/watch?v=N7e43UZGcOE
در پایان متذکر می شوم که اکثر مردمان فعلی ایران و خاورمیانه منشا شان یکی است از جمله عرب ها ترک ها کرد ها لر ها و بلوچ ها و بخش از فارس ها وغیره. فقطdevelop (تکامل) ژن آریایی ها خارج از منطقه خاورمیانه بوده است وبه این منطقه مهاجرت کرده اند. بخشی در اوروپا بوده که هخامنشیان ازاین مردمان هستند بخشی در شرق و از جمله هندوستان بوده است که بتریج (بقیه در نظر 2)