Skip to main content

خدمت جناب انزابى و ديگر

خدمت جناب انزابى و ديگر
ماندگار، خبرنگار آزاد

خدمت جناب انزابى و ديگر خوانندگان محترم
در اينجا لازم مى دانم به چند مسئله مهم اشاره كرده و در نهايت قضاوت را به خودتان واگذار كنم .
١- شما در تاريخ ٢٠١٧،٣،١٧ نظريه خطاب به من نوشته ايد و با چوب پيش داورى تان بر سرم كوبيده ايد كه هم اكنون پس از خواندن آن گيج و مبهوت شده ام و از خود مى پرسم در حق اين مرد بزرگوار چه كرده ام كه چنين مرا موأخذه مى كند .
ابتدا براى روشن شدن مسئله بايد خدمت تان عرض كنم ، من در اين روزها در سوگ فقدان برادر عزيزم هستم و به همين علت يكى از همكار محترم كه ايشان هم در همين زمينه فعاليت دارند در نبود من به نظرات رسيدگى كرده است و ايشان فكر مى كرده اند نام شما روش نگارشش آنگونه كه متاسفانه ( اسامه ) نگارش نموده صحيح است .
در ادامه

پس قصد و سوء ى در كار نبوده است .
٢- شما خطاب به من نوشته ايد ، خجالت نمى كشم . در پاسخ تان بايد عرض كنم ، از زمان قبول مسئوليت مطالعه و رسيدگى به نظرات برخى از خوانندگان سايت كه بدون هيچ شرمى به يكديگر و گاهى نيز خطاب به من و همكارانم با نوشتن جملاتى مملو از توهين ، تحقير و حتى دشنام هر روز يك بار نه بلكه هزاران بار خجالت مى كشم از اينكه هموطن اين چنين افرادى هستم .
٣- شما مرا يك نژاد پرست فارس خوانده ايد .
چطور به اين علم ماوراء اى دست پيدا كرده ايد ؟ من با تمام وجودم افتخار مى كنم كه فرزند بزرگ مرد و شير زنى از آزربايجانم ، بزرگ مردى كه نه تنها پدر بلكه استادى بزرگ بود براى رسيدن به آنچه هم اكنون هستم .
٤- روزانه من و همكارمحترمم مى بايست صدها نظريه را كه از طرف شما خوانندگان گرامى ارسال مى شود را ابتدا مطالعه و سپس به اشتراك بگذاريم كه اين خود ساعت ها وقت مى طلبد و ما اين ساعاتي را كه مى توانيم صرف خود و خانواده هايمان كنيم فقط به اميد رضايت شما در اينجا صرف مى كنيم .
٥- خطاب به خوانندگان محترم
اگر همه ياد بگيريم درست ، نيكو ، بدون غرض ورزى و توهين بنويسيم ديگر به مسئول كامنت نيازى نخواهد بود و در انتها روى سخنم با آنانى است كه تنها ياد گرفته اند با زبانم امرى و طلبكارانه با ديگران رفتار نمايند ، خودبگويند و پاسخ پاسخ بدهند با اين همه انتقادهايي كه از زمين و زمان داريد ،آيا شده است يك بار فقط يك بار زبان به قدر دانى باز كنيد از اعضاء اين و ديگر سايتها كه براى اطلاع رسانى به شما و تبادل نظرات تان مى كوشند .
قضاوت را در اختيار انديشه پاك شما دكتر انزابى گرامى و ديگر خوانندگان عزيز مى گذارم .