Skip to main content

درود بر شما آقای اقبال اقبالی

درود بر شما آقای اقبال اقبالی
بهمن موحدی(بامدادان)

درود بر شما آقای اقبال اقبالی گرامی ؛ به نکات بسیار مهمی در مطلب خود اشاره کردید.
اقبالی گرامی, رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی که در گفتار و کردار خود ضد ملی و ضد ایرانی است، با آنتی تز آن یعنی با مبارزه ای ملی و با پاسداری از ارزشهای ملی سرنگون میشود. بنابراین در این شرایط خطیر تنها با عبور از جمهوری اسلامی؛ میتوان انتظار پایان دغدغه ها و دل نگرانیهای ملی را داشت. رژیم حاکم بر ایران تنها حکومتی در جهان است که، سیاست رسمی اش تضعیف وطن پرستی؛ میهن دوستی و نفی هویت ملی؛ در کشور است. حکومت های دینی ، بر اساس آموزه ها و اعتقادات شان ، قادر به زیست مسالمت آمیز در داخل و خارج نبوده و منادی و ترویج گر جنگ و خشونت و خونریزی میباشند.
اقبالی گرامی ، در خصوص دولت فاشیستی ترکیه نیز کاملاً درست می گویید، اردوغان در پی ایجاد یک امپراطوری ترکی - اسلامی است و به شدت در داخل ترکیه تصورات و سمبل‌های

اسلامی- ترکی را ترغیب می‌کند. اردوغان یک پان ترکِ نژادپرستِ اسلامگرا می باشد و اخیراً هم در راستای اهداف جاه طلبانه و پان ترکیستی خود به مهاجران ترک در اروپا رهنمود داده است که به جای سه فرزند ، پنج فرزند بیاورند! او به خیال خود می خواهد در آینده اروپا را به تسخیر امپراطوری ترکی - اسلامی کذایی خود دربیاورد! البته مقامات اروپایی اظهار داشته اند که سطح خود را پایین نمی آوریم و جواب اردوغان را نمی دهیم و یا به عبارت دیگر با این پان ترک اسلامگرا دهن به دهن نمی شویم.
اردوغان با ترکیب شوونیست ترکی و توحش اسلامی، خوابهای شومی برای داخل ترکیه و کشورهای آسیایی و اروپایی دیده است.
اقبالی گرامی ؛ برای رهایی و نجات انسان از شر ادیان قرون وسطا و سلطه گری نژادپرستانه و همچنین از شر راست ارتجاعیِ جهانی ، به جز استقرار نظام سوسياليستی، راه دیگری وجود ندارد. نظام سرمايه داری، انسان را در تمام سطوح به ابزار بی اراده ای تبديل می کند. حاكميت سرمايه در جهان سرمايه داری،‌كنترل اطلاعات و دخالت تعيين كننده در انتخابات، نهادها و سازمانهای اجتماعي را به گونه ای شكل مي دهد تا سود بيشتری به دست آورد. و نيز به صور پيچيده ای، به طور مستقيم يا غير مستقيم از آگاه شدن مردم برای استفاده از حقوق طبيعي شان جلوگيری می كند. در نتيجه فقر، فحشا و فساد را گسترش می دهد و با نهادينه كردن جهل، به فلج كردن وجدان و آگاهي افراد جامعه می پردازد.
در خاتمه با بهترين آرزوها در سال 1396 برای خلق قهرمان ایران و به اميد اينكه سال جديد سالي پر از سلامتي و سر افرازی و سر بلندی و سرشاری برای خلق ایران باشد و سال سرنگوني رژيم ضد بشری خمينی كفن پاره باشد .