Skip to main content

جناب آقای کیانوش توکلی، در

جناب آقای کیانوش توکلی، در
ناصر کرمی

جناب آقای کیانوش توکلی، در اینکه شما قلب و سرشتی پاک دارید و انسانی دمکرات هستید هیچگونه شکی نیست، ولی هر دمکراسی حد و مرزی دارد و یک حکومت و یا ارگانی قوی این دمکراسی را پاسداری میکند، امّا هر گاه هر دمکراسی از پشتوانه ای قوی برخوردار نباشد،
کیج اندیشان و نا بخردان و دیکتاتورها از آن سوء استفاده میکنند و آنرا از پای درخواهند آورد، شکل گیری نازیسیم و به قدرت رسیدن هیتلر در آلمان نتیجهء همین پروسه بود.
در ترکیه رجب طیب اردوغان هم پیامد همین پروسه است، سایت ایران گلوبال هم سرو سامان شرایط کنونی و درونی ترکیه را بخود گرفته که دستخوش فرهنگ تُرک تباری شده است، سایت ایران گلوبال مانند پارلمان ترکیه گرفتار جنگ و دعواهای نمایندگان تُرک تبار شده است که همدیگر را کتکاری میکنند و اوضاع مجلس را بهم ریختند و می ریزند.

بنا به تجربیات تاریخی و مطالعات دقیق تاریخ تُرک تباری و بنا به تجربیات 30 ساله در آلمان، شما از این مردم انتظار و توقع دمکراسی و فرهنگ گفتگو و همزیستی مسا لمت آمیز را نداشته باشید

در پاسخ به یکی از کاربران نوشته اید که اگر سایت ایران گلوبال را ببندیم و آن در و تخته کنیم، مگرا آقای احمد اوبالی دست از تجزیه طلبی بر میدارد و یا تلویزیون گوناز بسته میشود.

شما بیش از اندازه و تصور به جنبش آذربایجان و به افرادی مانند آحمد اوبالی اهمیّت داده و میدهید.
اگر سرزمین و ملّتی تحت تأثیر هزارانی مانند احمد اوبالی با ساز و کرنالش قرار گیرد آن ملّت باید زنده زنده گور خود را بکند. اصلا احمد اوبالی چه کسی هست ؟، من با حضور شما یک شب با ایشان صحبت کردم، ایشان فردی بیسواد و بازاری میباشد که میتواند شاید سرمایه هایی را خلاف مانند حسین ضراب و یا بابک زنجانی از اینجا به آنجا جابجا کند و پولشویی کند.
شما باید بحث آذربایجان را کمی وسیعتر بررسی کیند، که تلویزیون گوناز و افرادی مانند احمد اوبالی ستون چهارم و بخش سایبری یک جنیش پسامدرن تُرک تباری و اسلامگرایی در منطقه و خاورمیانه است، سه ستون و پایه های دیگر این جنبش عقب مانده و بازدارند و فاشیستی، حکومت اسلامی ترکیه به رهبری اردوغان، نظام جمهوری اسلامی به رهبری خامنه ای در ایران، و جمهوری بادکنکی آذربایجان در قفقاز است. فعالیّتهای تلویزیون گوناز و افرادی بازاری مانند احمد اوبالی فقط و فقط در جهت حفظ نظام جمهوری اسلامی خامنه ای و در جهت سیاست کلان اسلامگرایی عقب ماندهء پان ترکیسم است.
فرهنگ و تمدن تُرک تباری با دمکراسی سازگار نیست و باعث نابودی و سلب هژمونی آنها در منطقه است. بدون دین اسلام و اسلامگرایی تاریخ و تمدن تُرک تباری در صحنهء جهانی پاک و محو خواهد شد.
ببینید، سطح بینش و زاویهء دور اندیشی مردمان تُرک آنقدر تنگ است، که برای جلوگیری از جنبش مردمان کُرد در ترکیه کل سیستم این کشور را تغییر دادند، و کودتا های مصنوعی را یکی پس از دیگری ترتیب میدهند و سرنوشت این کشور ترکیه را بر لبهء پرتگاه گذاشته اند.
من در چندین مقاله نوشته ام که جدایی آذربایجان از ایران راه حلّی منطقی و پایدار است، پس چرا احمد اوبالی ها فقط دادو ناله سر میدهند و جدا نمی شوند، چرا از دیروز و امروز تهران و سایر شهرهای ایران را از تُرک تباران بسوی آذربایجان شرقی و اردبیل خالی نمیکند،
مردم آذربایجان هیچ هنری جز شیعه گری قزلباش و حرمسراها و عقب ماندگی را به ایران عرضه نکرده اند، فقط سربار و مصرف کننده بودند و هستند و گذار به دمکراسی را سد کرده اند،
من دوباره تکرار میکنم ، تجزیه طلبی و گستاخی های امثال ....... ایران را برای مردم تُرک به جهنم تبدیل خواهد کرد.
احمد .....ها باید بدانند قبل از آنکه بتوانند کوچکترین زخمی بر پیکر سرزمین ایران وارد کنند، قبله گاه آنها یعنی ترکیه را درهم فرو خواهیم ریخت و آنرا تجزیه و تکه پاره خواهیم کرد، اکنون سیاست را چنان پیش برده ایم، که رجب طیب اردوغان بخوبی کارها رادر فروپاشی ترکیه پیش می برد.

احمد اوبالی بعدأ خواهند فهیمد که خمیر چقدر آب می برد.