Skip to main content

مخالفان نظام سابق از انجا

مخالفان نظام سابق از انجا
Anonymous

مخالفان نظام سابق از انجا که تحت تاثیر تبلیغات توده ایسم و شو روی ها بودند هدفی جز سرنگونی نظام قانونی کشور را نداشتند . از پیشه وری تا خمینی و رجوی همه در خدمت تخریب ایران کشتند و کشته شدند .
امروز مردم ایران با تجریه 39 سال حاکمیت خونین اسلامی به ندانم کاری و غفلت تاریخی خود پی برده اند .شب جمعه ای نیست که مردم رحمتی به نظام سابق و لعنتی به خمینی و طرفداران انقلابی او نفرستند .
با صد در صد اطمینان اگر مردم ازادی انتخاب داشتند بین رجوی و خمینی بدون شک خمینی را انتخاب میکردند .چرا که در 38 سال گذشته رجوی کاری جز قتل عام و فریب و عدم همکاری با دیگر سازمانها و همکاری با دشمنان ایران نداشته است . مردم میخواهند بدانند این گروهای انقلابی کدام اقدام مردمی و خلقی مشترک را با هم انجام داده اند ؟ دادن چند اعلامیه و زنده باد و

مرده باد گفتن و با سناتورهای غربی نشستن و جاسوسی کردن دردی از مردم ایران را دوا و درمان نخواهد کرد . در جهان دمکراسی همه احزاب با هم برای سعادت کشور و مردم خود تلاش و ائتلاف میکنند .چرا سازمان رجوی پیش قدم نمیشود ؟
روشن است مردم ابله نیستند وبا سابقه بدی که مخالفان در نزد مردم ایران دارند انها خواهان هرج و مرج و جنگ داخلی و استبداد دیگری نیستند . همین الم شنگه ای که در ایران گلوبال وجود دارد میتواند ایران را به نابودی مطلق سوق دهد . در پلید نظام حرفی نیست ولی مخالفان صداقتی از خود نشان نمیدهند . نگاهی به کامنتها و مقالات ضد ایرانی به ساده گی میتوان جهنم ترسیمی مخالفان را تصور کرد.