Skip to main content

آقای آالیار ودوستان ضمن سلام

آقای آالیار ودوستان ضمن سلام
Anonymous

آقای آالیار ودوستان ضمن سلام فعلا اتحاد یه چهار ضلعی ضد ترک از طرف 1- کومونیست های ضد حقوق ملی ملیت ها 2- نژاد پرستان فارس 3- ارمنی های ساکن ایران 4- ترک های فارس شده (ایران بایجانی ها) که عمدتا هم ساکن تهران هستند تشکیل شده است و هر روز بر ضد حرکت ملی آذربایجان مطلب می نویسند و با حرکت ملی آذربایجان دشمنی می کنند بدلیل بالا رفتن سطح آگاهی ملت ترک آذربایجان و در نهایت قدرت گرفتن ترک ها در ایران ود رمنطقه. اضلاع این چهار ضلعی هر کدام دنبال هدفی هستند. بنده یکی یکی هدف های اینها را توضیح داده واز نقد دوستان هم مستفیض خواهم شد. (از غلط های املایی که رخ می دهد پوزش می طلبم) 1- کومونیست ها ی ضد حقوق ملی و هدف اینها: اولا بنده نجات بشریت را در سوسیالیسم جهانی وتبدیل شدن جهان به یک مملکت واحترام گذاشتن به اعتقادات زبان فرهنگ رسومات دیگران واستفاده برابر از منابع طبیعی و تقسیم عادلانه ثروت

ودر آمد وازبین رفتن تبعیض جنسیتی و توقف اعدام در جهان می دانم ولی اگر هم وطن ها کومو نیست بخواهند سوسیالیسم را در ایران با هدف تصرف سرمایه های سرمایه داران پیاده به کنند بنده مخالفت خواهم کرد چون حتی به نفع کارگران وکشاورزان نخواهد بود.
آقای eza می نویسند زنان رزمنده و آزادیخواه آذربایجان باید آگاه باشند که جنبش ناسیونالیستی - پانترکیستی در آذربایجان نه تنها ضد دمکراتیک و فاشیستی است بلکه کاملا جنبشی مرد سالار است کدام حرکتی بقیر از بالا بردن آگاهی ملت ترک از جنبش ناسیونالیستی -پانترکستی دیده شده است که این حرکت را فاشیست نامید. کومونیست ها (با پوزش از هم وطنان کومونیست) به دستور لنین خانواده تزار را پسر 8 ساله تمام دخترانش حتی آشپزش را قتل عام کردند . خمر های سرخ در کامبوج نزدیک 3 ملیون انسان بی گناه را قتل عام کردند کشتار استالین مائو جای خود دارد کومونیست های روسیه بعد از پیروزی در آلمان بین 700 هزار تا 1 ملیون دختر 7 ساله تا زن 70 ساله تجاوز کردند. کومونیست های صرب به کلی زنان بوسنیا و هرزگوئین تجاوز کرده در خیلی از دهات تمام مرد ها را قتل عام کردند نمی فهمم که فاشیست هست؟ اما نباید این جنایات را به حساب مارکس گذاشت. آیا در فکر متحد شدن با ترک ها فاشیسم است؟ مردم ترک آذربایجان جنوبی چه لطمه ای از ترک های ترکیه -اذربایجان دیده در فکر اتحاد با آنها نباشد. چرا باید ترک های آذربایجان جنوبی با این همه توهین ها و افکار نژاد پرستانه فارس ها چرا باید به فارس ها بیشتر از مردم ترکیه و آذربایجان اعتماد به کنند. کجا مردم ترکیه مجسمه بوز گورد را در شهر های کورد نشین نسب کردند کجا مردم آذربایجان جنوبی دیگران را وادار کردند که بوز گورد پرست باشند چرا فارس ها حق دارند سیمرغ پرست فردوسی پرست باشند وبه زور افکار شان را به دیگران تحمیل به کنند ولی ترک ها حق نداشته باشند. زمانی بوز قورد پرستی پانترکی بد است که افکارشان را به دیگران تحمیل به کنند درصدد تصرف خاک دیگران باشند در صدد از بین بردن هویت و ملیت و زبان دیگران باشند. اگر مشکل دوستان کرد های ترکیه است بنده عرض می کنم های ترکیه نه تنهاحق دارند حقوق ملی خودشان را داشته باشند بلکه حق دارند حتی مملکت خودشان را داشته باشند شهامت داشته باشید حقی که برای کرد ها در ترکیه قایلید به کرد ها ترک ها ووو ایران هم قایل بشوید. مشکل این کومونیست های ضد حقوق ملی چیست اینان مثل یک مسلمان وهابی فکر می کنند در فکرمسلمانان وهابی اگر چه 10% مردم مملکتی باشند حق با آنهاست و90% مردم بی خود کردند و باید یک حکومت اسلامی ایجاد بشود این کومونیست های افراطی که یک در ده هزار جمعیت ایران نیستندهم دنبال سر نگون کردن جمهوری اسلامی و ایجاد یک حکومت سوسیالیستی هستند. اگر اکثریت مردم نخواهند جاهل هستند بی سواد هستند و با ید سرکوب شوند هرحکومتی که تو سط اکثریت مردم بوجود بیاید به حق آزادی قلم وبیان احترام بگذارد به حقوق اقلیت ها ووو احترام بگذاردبرای بنده قابل قبول است. به خاطر اینست که این هاچون پایگاه مردمی ندارند سعی می کنند حرکت های ملی ملیت ها را به کوبند که مردم از فعالان ملی شان ناامید بشوند و جمع بشوند دور اینها واینها جمهوری اسلامی را سر نگون و سوسیالیسم را پیاده به کنند. که کوبیده شدن فعالان ملیت ها باعث خواهد شد که بالا رفتن آگاهی مردم کند بشود. اینان به خاطرتکبر و غروری که دارند وخودشان را با سواد می دانند و فعالین ملی را یک مشت بی سواد با خودشان نمی توانند متحد بشوند چطوری می توانند ملیت ها را با هم متحد بکنند. به شهادت وجدان اکثرتشکلات های ایرانیان خارج را این مغرورین هم کومونیست هم غیر کومونیست که خودشان را با سواد هم می دانند متلاشی کرده اند. حتی اینان اگر موفق بشوند یک حاکمیت سوسیالیست در ایران (بقیه در نظر 2)