Skip to main content

بقیه (از نظر1) اینان حتی موفق

بقیه (از نظر1) اینان حتی موفق
Anonymous

بقیه (از نظر1) اینان حتی موفق بشوند یک حکومت سوسیالیستی در ایران پیاده به کنند مملکت را نا بود خواهند کرد چون سرمایه دار ها کارخانه هایشان را بسته و سرمایه ها را از ایران خارج کرده وفرار خواهند کرد به د بی به هنک کنک به جاهای دیگرکه بخش بزرگی از همان کارگران بی کار خواهند شد. علاوه براین مملکت قدرت جنگیدن با سر مای دار جهانی را نخواهد داشت و نابود خواهد شد. تنها راه سرنگونی سرمایه دار جهانی و سوسیالیست شدن تمام کشور های جهان که در این صورت سرمایه دار ایرانی به هیچ جا نجواهد توانست فرار کند. پس لطفا با کوبیدن فعالین ملی ملیت ها بالا رفتن آگاهی مردم را کند نکنید. آقای eza می نویسند دوست دیگر...] باید بداند آنچه که در روسیه و اروپای شرقی و چین و ویتنام و کوبا شکست خورد کاپیتالیسم دولتی بود نه سوسیالیسم. سوسیالیسم تاکنون در هیچ کشوری پیاده نشده است. در این صورت باید سوال کرد

چرا درعرض این 70 سال در این همه کشورها ی کومونیست هیچ رهبر با سواد ومتفکری مثل آقای eza بوجود نیامده که کاپیتالیسم دولتی را شکست بدهد و سوسیالیسم واقعی را پیاده به کند. نه دوست عزیز سوسیالیسم یک اشکال اساسی و یک مشکل عمده دارد. البته اکثر نوشته ها ی مارکس درست است ولی نه به مردمان زمان فعلی بلکه به مردمان 2یا3 هزار سال بعد . اشکال سوسیالیسم در این است که مردم در این مقطع زمانی به زندگی اشتراکی عادت نکرده همه از کارگر کشاورز کومونیست غیر کومونیست در عمل به فکر منافع خودش است. تا زمانی که مردم کشور به منافع دیگران به اندازه منافع خودش احترام نگذارد سوسیالیسم عملا پیاده نخواهد شد. مشکل عمده سوسیالیست در این است که توسط چند نفر نوشته شده و بی تجربه است. در مقابل حریف (سرمایه دار جهانی) با تجربه هزاران ساله و آشنایی به تمام حیله ها برای نابودی سوسیالیسم. پس راه اساسی نابودی سرمایه دار جهانی با کمک تحصیل کرده های کشورهای صنعتی وایجاد سوسیالیسم جهانی است.
2- نژاد پرستان فارس آریایی نسب: اینها چون بعد از حمله اعراب. در ایران هیچ زمان در قدرت نه بودند. برای حفظ ملیت خودشان ماشین فارس سازی راه انداخته اند که با فارس کردن بقیه ملیت ها همه را فارس بکنند تا به توانند ادامه حیات بدهند و دلیل ضدیت اینها با فعالین ملی ترک ها ترس از قدرت گرفتن دوباره ترک ها در ایران است چون ترک ها هم اکثریت هستند هم جنگجو هستند و هم متحد تروهم تحصیل کرده های خوب وهم متحدین بالقوه ترک های ترکیه وترک های آذربایجان. که این رفتار این ها در نهایت موجب اتحاد ملیت ها ی غیر فارس در ایران و قلع وقمع نژاد پرستان فارس خواهد بود. برای رهایی از جنگ داخلی در ایران و حفظ یک پارچگی باید حقوق ملیت ها را برسمیت شناخت.
3- ارمنی های ایران: اینها یکی دیگر از ضدیت کنندگان با حرکت ملی آذربایجان هستند واکثر موارد مقالات تند و تیز بر علیه ترکان آذربایجان مخصوصا ترکیه و جمهوری آذربایجان با نام فارس برای فریب کاری وایجاد اختلاف بین هم وطنان فارس و ما ترکان می نویسند. ترس اینها گسترش حرکت ملی آذربایجان احیانا جداشدن آذربایجان از ایران و چسبیدن به جمهوری آذربایجان وتشکیل دولت بزرکتر آذربایجان است. که نتیجتا جبهه ضد ارمنی جمهوری آذربایجان تقویت خواهد شد.
4- ترکان فارس شده (ایران بایجانی ها) اینان که اکثرا ساکن تهران هستند فقط دنبال منافع خودشان هستند. اینان به خاطر سیاست های ضد ترکی پهلوی اول و دوم که در صدد فلج کردن اقصاد آذربایجان بودند وقسمت اعظم در آمد نفت را در تهران و حومه سرمایه گذاری کردند. در نهایت ایران بایجانیان تمام سرمایه های خود را از آذربایحان خارج کرده و در تهران و حومه سرمایه گذاری کردند که این جماعت باعث رکود شدید اقتصادی در آذرباجان شده. دلیل ضدیت این جماعت با حرکت ملی آذربایجان. اینها ترس شان گسترش حرکت ملی آذربایجان واحتمال تجزیه آذربایجان است اگر اذربایجان جدا بشود نژاد پرستان فارس یک ملت غیور و بخشی از خاک ایران را از دست خواهند ولی ایران بایجانی ها در آذربایجان ملک دارند زمین دارند عمو دارند خاله دارند خواهرو برادر دارند تمام این ها را از دست خواهند داد نبا بر این ضدیت ایران بایجانی ها با حرکت ملی آذربایجان شدیدتراز نزاد پرستان فارس است. با پوزَش از همه هم وطنان مخصوصا کومونیست ها وبا پوزش از طولانی شدن.
منتظر نقد این نوشتار توسط دوستان هستم شاد باشید انزابی