Skip to main content

چند سوال از آقای انزابی در

چند سوال از آقای انزابی در
Anonymous

چند سوال از آقای انزابی در رابطه با کامنت شان:
1- شما منظورتان و هدف تان از بکار بردن کلمه "دکتر" در کنار انزابی چه منظوری دارید؟ آیا آوردن اسم شغل و تخصص و مدرک تحصیلی در کنار اسم اشخاص عاقلانه و متمدنانه است؟ نامیدن آدمها با عناوینی چون بقال حسن، علی دیپلم، سوادسیز قلی، مهندس یوسف، ممد شوفر، باشماخچی جلال و حمال حمید درست است؟

2 - شما پانترک هستید که از پانترکیسم حمایت میکنید؟

3 - آیا مطالبات و اهدافی را که شما شمردید و برایش مبارزه میکنید با اهداف و مطالبات پانترکیستها که خواهان حاکمیت دولت اسلامی در جهان توسط نژاد تورک هستند یکی است؟

4 - شما نوشتید که : کومونیست ها با فریب جوانان ساده لوح مدرسه ای این جوانان را به تشکیلات های خودشان کشاندند و با رودرو قرار دادن این جوانان ساده لوح با رژیم جمهوری اسلامی باعث کشته شدن این جوانان شدند که مسئولیت کشته شدن این جوانان به گردن اینها است "
آیا شما جمهوری اسلامی ایران را مسئول کشتار، زندانی، شکنجه و اعدام دهها هزار جوان نمی دانید و واقعا کمونیستها را مسئول میدانید؟

5 - آقای دکتر اکنون تعدادی زیادی از آذربایجانیها که تعدادی پانترکیست و بوزقورد هم هستند در زندان هستند و تعدادی زیادی هم با سم، زهر در زندان و بیرون سکته فلبی کرده و جان باختند و تعدادی با تصادف ساختگی کشته شدند. مسئول جان این افراد محافل پانترکیستی و خود شما هستید و هستند یا جمهوری اسلامی ایران؟

6 - آیا به نظر شما در آذربایجان به غیر از جنبش ملی ، جنبش کارگری، جنبش زنان و غیره هستند یا نه ؟ اگر این جنبشها باشند موضع شما نسبت به جنبش کارگری و جنبش زنان و جنبشهای اجتماعی و دمکراتیک چیست؟

7 - شما در کامنت خواهان برابری زن و مرد شدید ولی شما بجای اینکه از زنان بخواهید در تشکلات مستقل زنان متحد و متشکل شوند خواهان پیوستن زنان به تشکلات ملی شدید. آیا مخالفت با تشکل مستقل زنان، مخالفت با جنبش مستقل زنان ، مخالفت با فمنیسم و فراموش کردن مطالبات زنان دشمنی با زنان نیست؟ آیا این بمعنای خلع سلاح زنان در برابر بوزقوردهای مدافع کاپیتالیسم نیست؟

8- آیا وجود این جنبشها به ضرر جنبش ملی هستند؟

9 - موضع شما نسبت به کمونیستهای آذربایجان با تمامی ضعفها و اشکلاتش چیست؟