Skip to main content

اقای توکلی گرامی .مقاله

اقای توکلی گرامی .مقاله
Anonymous

اقای توکلی گرامی .مقاله لوائی و کامنت فردی بنام جما ل اساسن با روح ازادی خواهی و اصول ایران گلوبال خوانائی ندارد و بیشتر در خدمت ایجاد تشنج و اشوب و جنگ داخلی است .
امیدوارم که جریانات سیاسی و روشنفکران مدعی خطر این گونه نظرات خطرناک و گشتار بر انگیز را در ک کرده و بجای کوبیدن بر طبل جنگ طبقاتی و ایران ستیزی فکری برای مردم در بند ایران بکنند. این گونه مقالات و نظر دهی ها متاسفانه بسود نظام اسلامی و دستگاه امنیتی است . شادی از اینکه بر جام با شکست مواجه شود نشان میدهد مدعیان قدرت تا چه اندازه از عقل و بصیرت سیاسی و انسانیت بدور هستند .اماده گی رزمی برای نابودی ایران همراه با امریکا تنها متوجه مردم پارس زبان نیست بلکه هدف دیگر نابودی و اخراج ترکزبانان از هر شهر و روستا است . اجاز ه ندهیم خشونت و ادم سوزی هدف اساسی سیاست شود .

مخالفت با نظام بجای خود ولی مردمی در بند ارتجاع سیاه و خرافات دینی را نمیتوان مجازات کرد . باید اعتراف کرد که جهالت و بی مسئولیتی ستون اصلی این نوع مخالفان نظام را تشکیل میدهد .با رفتن نظام اسلامی بهشتی در انتظا ر ما نخواهد بود و جریانات سیاسی از هم اکنون باید خود را برای اداره کشور بصورت عقلانی ونه انقلابی اماده کنند .