Skip to main content

آیا مردم ایران سیاست شما را

آیا مردم ایران سیاست شما را
کانال سیزده

آیا مردم ایران سیاست شما را در قبال کشورهائی امثال ایران، افغانستان، ویتنام، کره، شیلی و دگر گشورهای آفریقائی را فراموش کردنند؟ شما و امثال شما و دگر امپریالیستیها مهمترین هدفتان غارت و سرکوب خلقهای در بند بوده وخواهد بود.
شما همانند گرگها تنها با بلیدن ونشخوار نمودن گوشت وپوست مردم فقیر به زندهگی انگل وارتان ادامه میدهید. مصدق، آلنده، پاتریس امری لومومبا بر اثر توطئه سازمان اطلاعاتی آمریکا سیا و استعمارگر سابق کنگو، کشور بلژیک دستگیر و قطعه کردن لومومبا و دو وزیر وفادارش آنها را در اسید سولفوریک انداختند و بقایای اجساد را هم سوزاندند. و اما در مورد شاه که تا آخرین روزها بشما فداکار بود. آیا تاریخ مصرف شاه از سال 1964 بسر رسیده بود؟ کارتر پس از سفرش به تهران سنگ قبر شاه را آماده وبا آوردن خمینی دست حناح اسلحه را باز نمود. اینگونه است سیاست امپریالیست ها.کس نخارد پشت من جزناخن انگوشت من.

خلقهای مبارز ایران بشما وامثال شما احتیاجی ندارند. با ریختن اشگ تمساح توسط شما دردی از دردهای خلقهای ایران ودگر کشورها کاسته نخواهد گشت. بهتر است ترامپ به واپسگریان سعودئی 100 میلیارد اسلحه بفروشد. منتها این مردم هستند که در کنار هم تحت رهبری سازمانهای خلقی حرف آخر را میزنند..