Skip to main content

آقای توکلی می بینم که بعد از

آقای توکلی می بینم که بعد از
کانال سیزده

آقای توکلی می بینم که بعد از اینکه به من توهین وارد کرده اید، کُد مرا بسته اید، که پاسخی دریافت نکنید، اصول دمکراسی حکم میکند، که بستن و دلایل بستن کُد مرا بطور رسمی در سایت اعلام کنید، در پایین پاسخ من به کامنت شما،

جناب آقای کیانوش توکلی،...من تاکنون شما را " تو" خطاب نکرده ام، اینکه شما مرا با بلند کردن انگشت نشانه،" تو" خطاب میکیند، گستاخی و لت لات منشی است، لطفأ کمی ادب را رعایت کنید و تن صدای خود را پایین بیاورید و بر خود و نفس خویش تسلط پیدا کنید.

قرار بر این بود که شما با من مصاحبه ای ویدئویی در مورد اقوام و مسائل ملّی داشته باشید که به علّت گرفتاری کار و شغلی، وقت برای من مناسب نبود، و قرار بر این شد که هر وقت زمان اجازه دهد به شما اطلاع دهم که این مصاحبه انجام پذیرد. ا
اکنون من بر ای این مصاحبه آماده ام و در خدمت شما هستم، و شما میتوانید در حضور مردم آذربایجان و سایرین، تمام مطالبی را که من به مردم تُرک آذربایجان توهین کرده ام را مطرح کنید، تا همگان بدانند که من بجز بررسی تاریخی مطابق با منابع آلمانی کجا به مردم تُرک آذربایجان توهین کرده و میکنم.
تا همه بدانند که ادعای شما و چند نفر تُرک فدائیان اکثریتی بی هویّت چقدر بی پایه است، مردم آذربایجان آنهایی هستند که چندی پیش در میدان فوتبال تبریز سرشار از جوانان آذری سرود ملّی ایران را سر دادند و ایراندوستی خود را به شما و همکارانتان فهماندند.
شما که خود را وکیل مدافع اسماعیل نوری خمینی پرست میدانید، آمادگی خودم را برای یک مناظره با ایشان بوسیلهء شما تمنی کردم که ترتیب ندادید، اگر اسماعیل نوری علا برای شما آدمی است، برای من یک انسان معمولی پیرو دیدگاه شیخ فضل الله نوری و خمینی بود، که این اواخر پوست و لباس عوض کرده است، این آدم آنقدر بی پرنسیپ و غیر دمکراتیک است که کسی آنرا برای جاسوسی هم نمی پذیرد، حتّی همسر ایشان با ایشان مخالف و بر علیه فرهنگ و منش عقب ماندهء قرون وسطایی اوست. پدر این آدم بر علیه رضا شاه میخواست کوتاه کند و از ارتش بیرونش کردند، به مناسبت دشمنی با خاندان پهلوی به خمینی همسو شد، و اکنون هم بر علیه جناب رضا پهلوی این انسان شایسته است.
جناب توکلی شما مردمان شمال ایران گاهی نشان بر این دارید که کمی باد در کله دارید، بابت چه و به چه مناسبتی، یک رضاشاه و محمد رضاشاهی از این خطه برخاست که همه بر علیه آن بودید و هستید.
در پایان اگر شما حرف حسابی و انتقاد شدید و یا دشمنی با من دارید، لطفأ جرات داشته باشید و خود به میدان آیید، اینکه من را ضد مردمان تُرک معرفی کنید، نقطهء ضعف شماست.