Skip to main content

درود بر شما پیمان جان

درود بر شما پیمان جان
کانال سیزده

درود بر شما پیمان جان
باید مردم را تشویق به اعتراض نمود و برای کنار زدن حاکمیت به خیابانها کشاند. اینکه آمد نیوز که از اسخبارات ترکیه ارتزاق میشود عامل شروع تظاهرات بوده است نیز چیزی را عوض نمیکند. در حال حاضر این تظاهرات نه تحت کنترل آمد نیوز است و نه جمهوری اسلامی! در این وضعیت تشویق مردم به پرهیز از خشونت بزرگنرین خدمت در حق ملت ایران است اما خیلی سخت بنظر می آید. افرادی چون شما و بنده حقیر در بسیاری از تظاهرات همچون جنبش سبز حضور داشتیم. وقتی جنبشی با خواستهای مدنی و فردگرایانه که شعار "رای من! کجاست" اساس و بنیان آن بود به شدیدترین وجه ممکن سرکوب شد همگی میدانستیم که جنبش بعدی جنبش "کلنگی" خواهد بود که محوریت آن با قشر فقیر جامعه و گرسنگان است.
بنده همیشه جنابعالی را بخاطر افکار لیبرال و آزادیخوهانه که هزینه های بسیاری برای نیل به اهدافش پرداخت نموده است ستایش کرده و میکنم اما

ملت ایران چقدر میتواند صبر کند که هستی اش را این حاکمیت جهل صرف اختلاس و فساد و زیاده طلبی در لبنان و سوریه و یمن و فلسطین نموده و ایران را در لبه پرتگاه تهاجم بیگانگان قرار دهد؟ بخاطر عدم شفافیت نهفته در ساختار حکومت هیچ آمار دقیقی از اختلاسها و حیف و میل اموال عمومی نمیتوان ارائه داد اما حدود 100 تا 150 میلیارد دلار از وجوهی که بخاطر برجام به ایران داده شد صرف امور تروریستی در سوریه و لبنان و یمن و... شده است. قبلا نیز محمود احمدی نژاد که نظرش به نظر مقام عظما نزدیکتر بود بیش از 850 میلیارد دلار از در آمد های نفتی را دود کرد و به هوا فرستاد که آدرسش را باید از رضا ضراب و بابک زنجانی و وزرای اردوغان و... جویا شد. از آزادیهای سیاسی سرکوب شده مردم و.... چیزی نمیگویم چون شما بهتر از بنده میدانید.

ملت ایران تا بکی باید دست رو دست بگذارد تا مبادا عربستان و ترکیه و. ... خوشحال شوند.
بجاست که آزاداندیشان و خردورزانی چون شما پرچم مبارزه را بدست بگیرند و نگذارند آشوب طلبان و دشمنان ملت ایران در صفوف مردم نفوذ نموده و مسیر مبارزه را به انحراف بکشانند.