Skip to main content

اقبال خان! علت عدم تشکل و

اقبال خان! علت عدم تشکل و
کانال سیزده

اقبال خان! علت عدم تشکل و نبود اپوزیسیون سازمان یافته در مقابل رژیم اسلامی، در واقع خود پان ایرانیستها، و پانفارسها هستند! اینان چون به حقوق ملی مدنی، زبانی فرهنگی ملل غیر فارس ایران ذره ای ارزش قائل نیستند، بغلط خود را آقا بالا سر دیگران تصور میکنند، فکر میکنند قادرند دوباره مثل صد سال گذشته آنان را زیر یوغ بردگی و اسارت خود نگهدارند. از طرفی میدانند فراخوان به تشکل، دارای شرطهای سیاسی است. گذشت آن زمان مردم غیرفارس خون دهند، بعد از پیروزی، پان ایرانیستهای راسیست در قدرت جای گیرند، و مثل شاه معدوم به بهانه حفط تمامیت ارضی دو مرتیه مردمان غیر فارس از دم تیغ بگذرانند! حقوقشان را پایمال، زبان و فرهنگشان را قتل عام کنند. اگر هم اعتراض کنند، با انگهای مختلف سرکوبشان کنند! گذشت دیگر آنزمان! اگر کسی باور به وحدت تمامی ملل ایران دارد، و راست میگوید، باید از همین حالا

حقوق زبانی، فرهنگی، ملی مدنی، تمامی ملل ایران را بطور یکسان محترم شمرده بدون شک و شبهه بطور کنبی آن را اعلام کند، در این صورت است که تمامی ملل با تشکلی هماهنگ رژیم سفاک اسلامی به زیر خواهند کشید. در غیر اینصورت این درگیرها به انحا مختلف تدوام خواهد یافت، تا روزی که جغرافیای موسوم به ایران بکلی از هم بپاشد.
ما در کامنتهای قبلی نیز با توجه به اوضاع ناهنجار سیاسی ایران، این موضوع را خاطر نشان کرده بودیم که جغرافیای موسوم به ایران منتظرجرقه است تا بکلی از هم بپاشد.
اقبال خان! همانطور که خودت بخوبی میدانی، علت عدم تشکل اپوزیسیون، در واقع خود پان ایرانیستها و پانفارسها هستند! اینان خود را مالک جغرافیای موسوم به ایران تلقی میکنند، در صورتیکه کسی نیستند! اما فکر میکنند باید به دیگران آقائی کنند. همین آقایان پانفارس با سیاستهای حفظ رژیم و با هدف تداوم سلطه سیاسی پانفارسیسم بر ملل ایران، 38 سال تمام با شعارهای بظاهر اصلاح طلبانه در قبال رژیم، موجبات تداوم عمر رژیم گشتند. البته نقش عوامل خارجی در این خصوص را نیاید دست کم گرفت. هنوز که هنوز است این آقایان به سقوط رژیم اسلامی تمایل نشان نمی دهند، بخوانید نوشته های عناصری مثل " صادق زیبا کلام" ها را! کسیکه خود را استاد دانشگاه مینامد! بخوبی میدانند درصورت اجرای دمکراسی مجبور به تقبل حقوق ملل غیر فارس خواهند شد. این در قاموس و در فرهنگ اینان نمی گنجد. چون ظرفیت پذیرش دمکراسی را ندارند، با توجه به گفتار بالا به نظر میرسد، در صورت عدم هماهنگی و تشکل ملل ایران در قبال رژیم جنایتکار اسلامی تهران، ممکن است فراسوی این مبارزه به کشاکش خونین داخلی کشیده شود. آنوقت دود آن در وهله اول بچشم خود پان ایرانیستها خواهد رفت.