Skip to main content

محسن آقا! جناب عالی میفرمائی؛

محسن آقا! جناب عالی میفرمائی؛
کانال سیزده

محسن آقا! جناب عالی میفرمائی؛ سطح بحث رو شما ترکها میارید پایین." پایان نقل قول. آقا محسن! فکر میکنی شما پان ایرانیستها فرهنگتان خیلی بالاست؟اگر فرهنگت بالاست چرا مردم فرهنگ شاهنشاه آریامهریتان را به زباله دان تاریخ سپردند؟
در جائی میفرمائی؛ " هنوز هم تیرهای دار و جوخه های اعدام برقرار است و مهم نیست کدام ظالمی در تهران بر سر کار است." پایان نقل قول. این که چیز تازه تیست هر بچه مدرسه اینرا میداند!
جناب محسن! هدف از مبارزه علیه رژیم پانفارس تهران، همین مورد است. خلقها و یا ملل موجود ایران میخواهند با تشکیل جبهه گسترده تار و پود رژیم پان ایرانیست اسلامی را در هم بکوبند، بجایش دمکراسی و آزادی ملل ایران را ارمغان بیاورند، نه حکومت فرسوده بقایای شاه و آخوند های مفتخور را! این حق ملل ایران است که فردا با رای آزاد خود تصمیم میگیرند ایران چه شکلی از دمکراسی و چه طرزی از حاکمیت را دارا

شود. ملت آزربایجان همراه با خلقهای ایران در این راه همراه خواهد شد. اما لجام سیاسی و خواست حقوق ملی مدنی، زیانی فرهنگی، و آزادیهای سیاسی خود را فدای هیچ جو سیاسی نخواهد کرد! ما خود را فدا نخواهیم کرد تا مشتی پان ایرانیست شوونیست فرصت طلب، قیام مردم آزربایجان را به نام خود ثبت کرده، خود را در راس قدرت تثبت کند، فردا مثل شاه و شیخ بر ما حکومت کند! مردم آزربایجان خود باید سرنوشت خود را بدست گیرد. ما آقا بالا سر نیاز نداریم. شما میتونی آنرا قبول کنی، یا مثل رژیم اسلامی تهران بما انگ پان تورک، و یا تجزیه طلب بزنی. برای ما اهمیتی ندارد! مطمئن باش اگر شما حرفهای ما را قبول نکنی خودمان را به در و دیوار نخواهیم کوبید! این رژیم و پس مانده هایش هستند که ولوله بر جانشان افتاده خود را به هر در و پیکری میکوبند. نه ما!