Skip to main content

بهنام گرامی

بهنام گرامی
کانال سیزده

بهنام گرامی
با سپاس از پاسخ مبسوط شما
بنده مخالف انقلاب هستم چون هرگز از دل آن همیشه استبداد و فاشیسم بیرون آمده است. بنابراین به این مسئله اعتقاد راسخ دارم که مطالبات مردم با راهبردهای مسالمت آمیز حکومت اسلامی را نهایتا بزانو در خواهد آورد. بنابراین خواست رفراندم که توسط عده ای از تضاهر کنندگان فریاد زده میشود خود یک خواست مدنی و در راستای جنبش مسالمت آمیز ملت ایران است. مطمئن باشید این خواستهای مدنی به طلب نمودن حذف نهادهای سرکوب از جمله اطلاعات رژیم و سپاه و بسیج - کنار نهادن شورای نگهبان و نظارت استصوابی - آزادی زندانیان سیاسی - انحلال مجلس خبرگان - آزادی تجمعات سیاسی - آزادی احزاب و انحلال کلیه نهادهای رژیم و نهایتا نابودی ولایت فقیه خواهد انجامید.

خوشبختانه امروز اصلاح طلبان حکومتی در طرفداران خامنه ای حکم به سرکوب مردم را صادر نمودند و این پرده از نقاب تزویر آنها کنار زده است.معلوم شده است که اصلاحاتی که خاتمی و عباس عبدی (شکنجه گر امیر انتظام) و مهاجرانی و.... بدنبال آن هستند از جنس اصلاحاتی نیست که مردم بدنبال آن هستند. از اصلاحاتچی ها هیچ امیدی نیست!

رهی معیری کرمانشاهی میگوید:
بر عزم خویش تکیه کن ار سالک رهی // وا ماند آنکه تکیه کند بر عصای خویش

سلاح مرگ سلاح جلادان حکومتی است! فکر میکنم ما نباید در میدانی که آنان در آن تبحر دارند بازی کنیم. بجای مرگ جلادان باید درخواست محاکمه آنان در دادگاه ملی طلب شود. این چرخه مرگ و نیستی باید بریده شود!

درود بر شما