Skip to main content

علی آقا! بنظر میرسد،تلاش پان

علی آقا! بنظر میرسد،تلاش پان
کانال سیزده

علی آقا! بنظر میرسد،تلاش پان ایرانیسم و پانفارسیسم در تحکیم و تداوم عمر رژیم اسلامی تهران، که با شعار های؛"اصلاح دیکتاتور های رژیم"، "شعور به جای شعار"، و یا "حمایت از جنبش سبز"، و امثالهم کار ساز نیست. مردم عاصی و فقر زده که هستی شان در طول این 38 سال بدست رژیم اسلامی غارت شده است، به فقر و گرسنکی محکوم گشته اند، در صددند رژیم جنایتکار اسلامی را برای همیشه از سر راه بردارند.
با وجود این شما هنوز گویا امید وار به تحکیم رژیم هستید،و میخواهید با شعار های کهنه به نوعی به هستی ننگینش ادامه دهد، چنانکه با هول و نوعی اضطراب در مطلبتان میفرمائید:" وسعت و عمق اعتراضات مردم این بار بگونه‌ای است که دست زدن به سرکوب وسیع آن اولا معلوم نیست به نابودی سریع رژیم منجر نشود و ثانیا آن که در صورت ساکت کردن موقت مردم نیز، هر لحظه ممکن است یک قیام عمومی وسیع تر از این در ایران شعله ور شود." پایان نقل

آیا سرنگونی رژیم که نزدیک چهل سال است مردم را قتل عام و مملکت ویران کرده است، از نظرتان بد است؟ از جه میترسید؟ میترسید سلطه و سیطره پان ایرانیسم نژاد پرست از اریکه قدرت ساقط شود؟ زمانیکه ما میگفتیم جغرافیای موسوم به ایران منتظر جرقه است تا بکلی از هم بپاشد. شما مشغول اصلاح دیکتاتور ها بودید، تا با شعار های مردم فریب عمر رژیم طولانی شود! سلطه و سیطره پانفارسیسم و ناسیونال شوونیستهای آریائی که با قتل عام زبان و فرهنگ ملل غیر فارس، که به زور سرنیزه خود را بر آنان تحمیل کرده اند، چند صباحی دیگر دوام داشته باشد!؟ زمانیکه میگفتیم سازمانهای بظاهر سرتاسری مفهوم خود را از دست داده است. از قبول واقعیت طرفه میرفتید. کو آن سازمانهای بظاهر سرتاسری؟ بیایند جنبش را رهیری کنند! کو نیروهایشان؟ کسی که خود را سازمان سراسری مینامد حتما نیرو پشتش است کو این نیرو؟ منتظر چه هستند؟
علی آقا! چنانکه خودت نیز بخوبی میدانی، علت خالی بودن پشت آقایان دلیل دارد! دلیش اینست در جغرافیای موسوم به ایران، اکنون هر ملتی سازمانهای سیاسی خود را داراست. سازمانهائی که از حقوق ملی مدنی، زبانی فرهنگی، سازمانهائی که از حقوق اقتصادی و حق تعیین سرنوشت آنان حمایت میکنند! مثل سیاهی لشکر دنبال کسی راه نمی افتند.
هر ملتی خواهان سهم خویش در جنیش سرتاسری است. کسی آقابالا سر نمی خواهد! جامعه و روشنفکران فارس باید حد خود را بشناسد. به سهم خود قانع شوند. تا زمانیکه پان ایرانیستها جایگاه خود را نشناسند، و بخواهند برای ملل غیر فارس رل وکیل و رهبر بازی کنند، چیزی دستگیرشان نخواهد شد. هیچ ملتی حاضر نیست مثل زمان خمینی، زیر چتر پان ایرانیسم و پانفارسیسم قرار گیرد. زیرا این آقایان به حقوق زبانی فرهنگی، ملی مدنی، به حقوق اقتصادی و حتا آزادیهای سیاسی مردمان غیر فارس ذره ای ارزش قائل نیستند! فردا در صورت نابودی رژیم، دوباره ناسیونالیستهای آریائی با تکیه بر اریکه قدرت گوئی جغرافیای موسوم به ایران ملک خصوصیشان است، مردمان غیر فارس را به بهانه دفاع از تمامیت ارضی، مانند رژیم شاه و شیخ از دم تیغ عبور داده با براه انداختن سیل خون، مردمان غیر فارس را به گاو آهن و خیش خواهند بست!
اگر کسی نیز، از حقوق مسلم انسانی، حقوق زبانی، ملی مدنی، و آزادیهای سیاسی دم زند، با زدن انگ تجزیه طلب،پانتورک،اجنبی پرست.. و امثالهم صدای آزادی خواهی آنان را در نطفه خفه خواهند کرد.
پان ایرانیستهای نژاد پرست آریائی این واقعیات را در طول یکقرن اخیر بارها با سرکوب مردمان ایران به نمایش گذاشته اند! پان ایرانیستها اگر خیلی زرنگ باشند میتوانند بسهم خود در جنبش سراسری شرکت کنند. و از طرف خود صحبت کنند!
علی آقا! آگر به گفتار خود باور داری؛ و دلت به ایران میسوزد، بفرما از همین سایت با فرا خوان دادن به تمامی خلقها و سازمانهای آنان که در راه حقوق ملی مدنی، آزادیهای سیاسی مبارزه میکنند، به ایجاد جبهه ای گسترده در مقابل رژیم دیکتاتور اسلامی قدم رنجه فرما! اما این کار از شما بعید است. چون پان ایرانیستها عادت کرده اید، سلطه سیاسی خود را بر ملل غیر فارس دیکته کنند! و خود را به نوعی آقا بالا سر دیگران تلقی کنند. اما تاریخ مصرف چنین تفکری سپری شده است.
بدون مشارکت ملت تورک آزربایجان و سازمانهای سیاسی آن در این خیرش، همچنین
دیگر ملل غیر فارس از قبیل ملت عرب، ملت کورد، ملت بلوچ، ملت ترکمن،. و امثالهم
هیچ نیروئی قادر نیست رژیم اسلامی را از جای بر کند.
در صورت عدم فراخواهان و عدم مشارکت ملل غیر فارس در راس این جنبش، گستره درگیر های اخیر به مناطق مختلف کشیده، دامنه در گیرها، به کشاش خونین داخلی منجر گشته، سبب از هم پاشیدن جغرافیای موسوم به ایران خواهد شد. این پروسه در وهله اول سلطه سیاسی پان ایرانیستهای نژاد پرست را نشانه خواهد گرفت.