Skip to main content

اقاى نگهدار اگاهانه و به غلط

اقاى نگهدار اگاهانه و به غلط
کانال سیزده

اقاى نگهدار اگاهانه و به غلط دامنه نيروهاى سرنگونى طلب را به سلطنت طلبها و سازمان مجاهدين خلق ايران خلاصه ميكند. ايشان به راحتى ساير سازمان ها و احزاب سرنگونى طلب مانند احزاب و سازمان هاى قومى و نيروهاى گسترده چپ سوسياليستى را از قلم مياندازد.انگار ايشان ليدر چپ سوسياليستى ايران است و از طرف انها ( وقتى ميگويد ما) صحبت ميكند.
ايشان مثل هميشه وظيفه خود ميداند با پاشيدن بذر ياس و نااميدى، جنبش سرنگونى طلبى را كه در عمل و شعار شارلاتانيسم اصلاح طلبى را پشت سر گذاشته است در سطح خواسته هاى صنفى فروكاهد و فتيله جوش و خروش مردم گرسنه و به جان امده را پايين بكشد. لذا نيروهاى فعال و مردم را تشويق ميكند كه بجاى همراهى و همسويى با ساير نيروهاى سرنگونى طلب در صحنه عمل و مبارزه ميدانى با عامل بدبختى و فلاكت مردم، از همين امروز به مقابله با ان نيروها رفته تا مطابق نظر بديل ايشان صداى سوم ايجاد گردد.

اقاى نگهدار و تمامى اعوان و انصارشان بايستى بدانند كه مردم ايران سالهاست كه چه به لحاظ ذهنى و چه در عمل حكومت نماينده خود خوانده خدا بر زمين را بر نميتابند و استفاده ابزارى از اصلاح طلبان به معنى تاييد جمهورى جهل و جنايت نيست. اينكه ايرانيان ازاده در اين خيزش و يا ان خيزش به عبور از رژيم ضد بشرى حاكم بر ايران نايل شوند نيز تاثيرى بر اراده انان در نابودى رژيم در تمامى اشكال ان نخواهد داشت.
رژيم نگهدارهاى امروزى هيچ جايگاهى در روند حوادث جارى ندارند و بهتر ان است كه با اين تحليل هاى نماينده خدا پسندانه خود را بيش از اين مضحكه خاص و عام نكنند.

اينان هراسشان ز يگانگى ماست