Skip to main content

هموطن عزیزم آقای اقبالی گرامی

هموطن عزیزم آقای اقبالی گرامی
بهمن موحدی(بامدادان)

هموطن عزیزم آقای اقبالی گرامی،شما باید با سند و مدرک ثابت کنید که سازمان مجاهدین خلق، به دنبال برپایی حکومت اسلامی( آنهم به قول شما درنده تر از حکومت فعلی) در ایران هستند. شما باید حرفتان را مستند کنید.
آقای اقبالی، واقعیت آن است که مجاهدین، با فدای حد اکثر و تقدیم هزاران هزار جان باخته به مردم ایران، برای سرنگونی حکومت اسلامی جنگیده است و همچنان نیز به نبرد خود برای سرنگونی حکومت اسلامی و استقرار جمهوری ملی و سکولار درایران ادامه می دهد.
برای تحقق لائیسیته و جمهور مردم و برپایی حکومت ملی در ایران، بیش از هرکسی دیگر نیاز به سازمانی مثل سازمان مجاهدین خلق است.
شکی در این نیست که خیلی از اعضا، و هواداران مجاهدین، مسلمان هستند؛ اما این موضوع ،دلیل بر آن نمی شود که مجاهدین به دنبال تشکیل حکومت اسلامی در ایران هستند!
یک مسلمان هم می تواند سکولار و یا حتی لائیک باشد، سکولاریسم و

لائیسیته، به معنای بی دینی و بی خدایی نیست.
تمامی برنامه ها و اساسنامه های شورای ملی مقاومت ایران(سازمان مجاهدین، عضو محوری این شورا می باشد) بر اساس جدایی دین از دولت است. یک مصوبه ی کامل و جامع در این باره وجود دارد. طبق این اساسنامه، دین رسمی در برنامه ی شورا و مجاهدین نیست. در حالیکه هم در قانون اساسی پایان زمان سلطنت قاجار و هم سلطنت پهلوی، دین رسمی کشور، شیعه ی اثنی عشری بود. در قانون اساسی بسیاری از کشورهای دمکراتیک نیز دین رسمی آمده است.
در پایان آقای اقبالی باید به شما بگویم که مجاهدین با حربه ی خود آخوندها به جنگ شان رفته اند. مجاهدین ، بیش از پنجاه سال است که در مبارزه با رژیم های شاه و شیخ ،از حربه ی مذهب برای به حرکت درآوردن توده های مردم استفاده می کند؛ امیدوارم که متوجه ی منظور من شده باشید.
به امید پیروزی خلق قهرمان ایران.