Skip to main content

من کوچکترین شکی ندارم که خود

من کوچکترین شکی ندارم که خود
بهمن موحدی(بامدادان)

من کوچکترین شکی ندارم که خود مزدوران اطلاعاتی رژیم آخوندی ، شعار مبتذل و انحرافی "رضا شاه روحت شاد" را در میان جمعیت معترض سر داده و عده ای بسیار معدود و نادان هم با نفوذی های رژیم همراهی کرده اند.
نباید بی جهت قند در دل مرتجعین پهلوی چی علی اللخصوص رضا پهلوی آب شود؛ توده های محروم و زحمتکش ایران ، دیگر از آخوند و پاسدار و شاه و شازده عبور کرده اند و خواهان تشکیل جمهوری ملی و سکولار دمکراتیک در ایران هستند. مگر شعارهایشان را نمی شوید که فریاد می زنند: "استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی"
واقعیت این است که "رضا پهلوی" و مرتجعین پهلوی چی، هیچ گونه شانسی و توانی و اراده ای و خطری برای سرنگونی رژیم آخوندی ندارند. طرفداران رضاپهلوی و امثالهم مرد میدان نیستند و این مجاهدین خلق و هوادارانشان هستند که میدان نبرد و رهبری جنبش انقلابی مردم را در دست خواهند گرفت.

واقعا چقدر شرم آو و مشمئز کننده است که عده ای انگشت شمار و نادان ، فریب نفوذیهای رژیم را خورده و شعار انحرافی و مبتذل "رضا شاه روحت شاد" را سر می دهند. این جماعت انگشت شمار نمی دانند که "رضاخان قلدر" ثروتی اندوخت از تصاحب زمین ها و املاک در سراسر ایران. رضا قلدر، دهان فرخی یزدی را دوخت تا خفه شود حتی در زندان و بعد او را کشت. مبارز و اندیشمند بزرگ ایران "دکتر تقی ارانی" را با آمپول هوا به شهادت رساند.
باری، یکی از جدیدترین سیاستهای وزارت اطلاعات بدنام آخوندی که رد و آثارش را در جای جای فضای مجازی می بینیم، این سیاست که؛ ای مردم رژیم شاه را با رژیم فعلی مقایسه کنید و خواهید دید که چقدر رژیم شاه بهتر بود. گویی قرار است مردم در یک رفراندوم رای بدهند که رژیم سلطنتی را می خواهند و یا رژیم فعلی را؟! گویی رژیم پهلوی مربوط بوده است به پانصد سال پیش و هیچ نقشی در به وجود آمدن رژیم فعلی ندارد. انگار نه انگار که رژیم فعلی حاصل بلافصل رژیم پهلوی و سیاستهای سرکوب و اختناق رژیم وابسته ی پهلوی و ساواک خونخوارش می باشد و اگر شاه آن خیانتها و جنایات را مرتکب نمی شد و مبارزین و مخالفین را زندانی و اعدام نمی کرد و اگر در مقابل ، آخوندها را تقویت نمی کرد، رژیم آخوندی اکنون کشور ما را اشغال نکرده بود و کابوس و فاجعه ی جمهوری اسلامی پیش نمی آمد.
حال این سوال پیش می آید که چرا وزارت اطلاعات آخوندی قصد دارد شعار ارتجاعی "رضا شاه روحت شاد" را بر سر زبان ها بیندازد. رژیم پلید آخوندی با توجه به اینکه پهلوی چی ها و رضا پهلوی، شانسی و توانی و اراده ای و خطری برای سرنگونی حکومت آخوندی ندارند، اینگونه تبلیغ می کند:
("1- انقلاب ضدسلطنتی سال 57 اشتباه بود و باعث شد که رژیم بسیار بدتری جای رژیم شاه را بگیرد، پس انقلاب و براندازی رژیم آخوندی بدون شک به ضرر مردم خواهد بود و حکومتی که بر سر کار خواهد آمد حتما از حکومت فعلی بدتر خواهد بود. پس ای مردم ایران اشتباه گذشته را تکرار نکنید و هرگز از کسانی که برای سرنگونی این نظام مبارزه می کنند حمایت نکنید.")
("2- حکومت پهلوی حکومت خوبی بود و امتحانش را داده است. باید گفت که شاه داشت کشور را به ژاپن دوم تبدیل می کرد که مجاهدین و کمونیستها و ملیون (مصدقی ها) نگذاشتند و شاه را سرنگون و خمینی را آوردند. اما اصولا نظام سلطنتی برای ایران بهترین است. پس اگر کسی قصد مبارزه با رژیم و تغییر رژیم را دارد بهترین کار این است که از رضا پهلوی حمایت کند.")
باری، جوانان انقلابی و به پا خاسته ی ما باید نسبت به نقشه های شوم وزارت بدنام اطلاعات آخوندی آگاه و هوشیار باشند و از سر دادن شعارهای انحرافی و مبتذل و ارتجاعی مثل: "رضا شاه روحت شد"، "شاهنشاه روحت شاد"، "ما اشتباه کردیم که انقلاب کردیم، "ولیعهد کجایی به داد ما بیایی" و... پرهیز کنند.
به امید پیروزی خلق قهرمان ایران
پیش به سوی سرنگونی رژیم پلید آخوندی و تشکیل جمهوری ملی و لائیک ایران
یا مرگ یا آزادی