Skip to main content

جناب آقای توکلی

جناب آقای توکلی
بهنام منصوری

جناب آقای توکلی
اگر چه در چهل سال اخیر، اپوزیسیون ریشه دار، به دلیل تکثر در آرا و نظر، بیش از آنکه همنظر در مبارزه علیه ایران باشند بقول شما درگیر رقابت و خودزنی بوده اند، اما خدا رو شکر توانسته اند بدون واسطه و تنها از طریق شبکه های اجتماعی با مردم داخل کشور ارتباط برقرار کنند. نشانه این موفقیت را همانطور که در مقاله عرض کردم، می توان در برگزاری مراسم روز کوروش در 7 آبان دید.
به هر حال، به نظر بنده، اپوزیسیون با اصالت در ابتدای راهی است که کمتر از ده سال است پل ارتباطی آن بوسیله شبکه های اجتماعی به داخل زده شده، نباید گذاشت که این ظرفیت بوسیله افرادی مانند روح الله زم و محمد حسینی به هدر رود که خدایی ناکرده این موضوع باعث سلب اطمینان داخل کشور به خارج خواهد شد.

در ضمن شما مانند من معتقد هستید که این اپوزیسیون خائن و دروغ گو است، بنابراین با توجه به اتمسفر منطقه، دور از ذهن نیست که فردای پس از براندازی با رهبری این افراد، چیزی شبیه به سوریه و عراق کنونی تحویل مردم دهند. با این اوصاف بنده متاسفانه باید بگویم به جمهوری اسلامی فعلی راضی هستم تا خدایی ناکرده، مردم کشوری که 8 سال جنگ، دهه 60 وحشتناک و تحریم ها و ناکارآمدی نظام ج.ا را پشت سر گذاشته، دوباره بخواهد از صفر ( بلکه از منفی) شروع کند.
بنابراین از شما می خواهم تا اعتماد به نفس خود در مبارزه علیه ج.ا را از دست ندهید. بگذارید صادقانه مبارزه کنیم، هدف وسیله را توجیه نمی کند. بگذارید مخاطبان داخل ایران بدانند، که اپوزیسیون با اصالت نمی توانست و نمی خواست برای پیروزی بر ج.ا یک کلام حرف دروغ و خطا بزند و هرچه که گفته از روی صداقت و واقعیت بوده است.