Skip to main content

جناب آقای توکلی،.. سپاس از

جناب آقای توکلی،.. سپاس از
Anonymous

جناب آقای توکلی،.. سپاس از اینکه در یک گفگتگوی ویدئویی انتقادات مرا نسبت به سایت ایران گلوبال بار دیگر بازگو کردید، البته با تحریف و واژگونه نگاری که برای من مهم نیست، ولی آن موضوعی که مرا نگران میکند، مرا نژاد پرست و ضد مردمان تُرک آذری معرفی کرده اید، در زیر پاسخ شما را یک هفته پیش دادم، که آنرا سانسور کردید و انتشار ندادید، در زیرآ ن کامنت را می آورم تا افراد بدانند شما در کجای کار هستید و دنبال چه میباشید.

جناب آقای کیانوش توکلی،...من تاکنون شما را " تو" خطاب نکرده ام، اینکه شما مرا با بلند کردن انگشت نشانه،" تو" خطاب میکیند، گستاخی و لات منشی است، لطفأ کمی ادب را رعایت کنید و تن صدای خود را پایین بیاورید و بر خود و نفس خویش تسلط پیدا کنید.
قرار بر این بود که شما با من مصاحبه ای ویدئویی در مورد اقوام و مسائل ملّی داشته باشید که به علّت گرفتاری کار و شغلی، وقت برای من مناسب نبود، و قرار بر این شد که هر وقت زمان اجازه دهد به شما اطلاع دهم که این مصاحبه انجام پذیرد.
اکنون من بر ای این مصاحبه آماده ام و در خدمت شما هستم، و شما میتوانید در حضور مردم آذربایجان و سایرین، تمام مطالبی را که من به مردم تُرک آذربایجان توهین کرده ام را مطرح کنید، تا همگان بدانند که من بجز بررسی تاریخی مطابق با منابع آلمانی کجا به مردم تُرک آذربایجان توهین کرده و میکنم. تا همه بدانند که ادعای شما و چند نفر تُرک فدائیان اکثریتی بی هویّت چقدر بی پایه است،
مردم آذربایجان آنهایی هستند که چندی پیش در میدان فوتبال تبریز سرشار از جوانان آذری سرود ملّی ایران را سر دادند و ایراندوستی خود را به شما و همکارانتان فهماندند.

در پایان اگر شما حرف حسابی و انتقاد شدید و یا دشمنی با من دارید، لطفأ جرات داشته باشید و خود به میدان آیید، اینکه من را ضد مردمان تُرک معرفی کنید، نقطهء ضعف شماست.