Skip to main content

نمونه ای از وقاحت و بیشرمی

نمونه ای از وقاحت و بیشرمی
بهمن موحدی(بامدادان)

نمونه ای از وقاحت و بیشرمی آخوندهای رذل. آخوند کاظم صدیقی ، امام جمعه ی نمره موقت تهران در خطبه های امروز خواستار افزایش بودجه حوزه های علمیه ی آخوندی شد!
این در حالی است که رژیم پلید و سفاک آخوندی کوچکترین توجه و اعتنایی به مشکلات کشور از جمله مشکل بی آبی و محیط زیست ندارد . دیروز فرماندار تهران اعلام کرد که اگر بارندگی ها همین طور کم ادامه پیدا کند 52 درصد جمعیت تهران و کرج فاقد آب شرب خواهند بود.
حالا جالب است که بدانید با عدم تخصیص بودجه برای فناوری بارورسازی ابرها، سالیانه 10 میلیارد متر مکعب آب با کیفیت، سوار بر ابرها از کشور ما خارج می شود. من فکر نمی کنم که هزینه ی بارور سازی ابرها از دو هزار میلیارد تومانی که برای حوزه های علمیه ی آخوندی در ایران خرج می شود بیشتر شود. بله؛ بیش از دوهزار میلیارد تومان بودجه ی حوزه های جهل و خرافه ی آخوندی است.
آخوندهای بیشرف ، فرومایه ، رذل

بی فرهنگ ، ضدانسان و ضدایرانی که در این 39 سال جز آدم کشی و غارتگری و نابود کردن محیط زیست و ضدیت با فرهنگ ایرانی کار دیگری انجام نداده اند، قصد نابود کردن ایران و ایرانی را دارند. اما به زودی در یک هماهنگی ملی و میهنی روز انتقام خلق قهرمان ایران فرا خواهد رسید و خاک پاک ایران زمین از وجود نحس و کثیف این پاسداران و آخوندهای پلید، پاک خواهد شد.
***به امید پیروزی خلق قهرمان ایران***