Skip to main content

دوستان گرامی، تورم تازنده،

دوستان گرامی، تورم تازنده،
تبریزی

دوستان گرامی، تورم تازنده، گرانی های جهشی، کارتن خوابی در خیابان ها، زباله گردی، کودکان کار، بازار سیاه، کمبود دارو، کمبود کالا، رسیدن انبوه میلیونی مردم به زیر خط فقر و ..... آن هم در کشوری به نام ایران که دومین کانی های گاز جهان و چهارمین کانی های نفت جهان را دارد شگفت آور نیست! چون ایران با خردورزی گردانده نمی شود بلکه با سیستم سرمایه داری آن هم با فرهنگ و روش های زمان برده داری و شترچرانی گردانده می شود!

کارکرد رژیم آخوندی در زمینه اقتصادی خصوصی سازی است! بانکداری در این رژیم به بخش خصوصی واگذار شده است که چند زرسالار میلیاردر وابسته به رژیم بانک درست می کنند و پول های بادآورده ای را که از راه رباخواری به دست آورده اند به جیب می زنند و به دارائی هائی با ارقامی نجومی و باور نکردنی دست می یابند! در سایه خصوصی سازی های ایران بر باد ده رژیم ولایت فقیه بیمارستان ها نیز به بخش .....

..... خصوصی واگذار شده اند و اگر کسی بیمار شد یا باید پول داشته باشد تا در آن بیمارستان های خصوصی درمان شود و یا از بی پولی بمیرد! کارخانه ها نیز به بخش خصوصی واگذار شده اند و کارگران مانند جانوران در آن کارخانه ها از بام تا شام کار می کنند تا جیب های سرمایه داران و زرسالارانی که آن کارخانه ها را در دست گرفته اند با پول های مفت و بادآورده پر شوند! مهد کودک ها، کودکستان ها، دبستان ها، دبیرستان ها، دانشگاه ها و همه کانون های آموزشی نیز به بخش خصوصی واگذار شده اند، واردات، صادرات، حمل و نقل، اتوبوس شهری، مترو، راه آهن، فرودگاه ها، هواپیماهای مسافربری، پست و تلگراف و تلفن، اینترنت، موبایل و در یک واژه هست و نیست یک کشور در دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران به بخش خصوصی واگذار شده است!

پیامد این خصوصی سازی ها چیست؟ پیامد این خصوصی سازی ها این است که انبوه مردم ندار و گرسنه از بام تا شام کار می کنند تا جیب های گروه اندکی که دارای ابزار کار (سرمایه) هستند پر شوند و این همان سیستم اقتصادی است که به آن سرمایه داری گفته می شود!

پرسش: چاره کار چیست و چه باید کرد؟

پاسخ: چاره کار عمومی سازی نهادهای اقتصادی (سوسیالیسم) است!

در سایه عمومی سازی (سوسیالیسم) بانک ها از آن همه مردم خواهند بود و دولت برگزیده شده از سوی مردم به نمایندگی از مردم بانک ها را خواهد گرداند و هیچکس نیز از راه وام دادن به مردم و راه اندازی دستگاه رباخواری به دارائی هائی با ارقام نجومی و باور نکردنی دست نخواهد یافت! بیمارستان ها نیز از آن همه مردم خواهند بود و درمان مردم در بیمارستان ها رایگان خواهد بود، کارخانه ها نیز از آن همه مردم خواهند بود و سود به دست آمده در کارخانه ها نیز به کارگران و رنجبرانی داده خواهد شد که در آن کارخانه ها کار می کنند، مهد کودک ها، کودکستان ها، دبستان ها، دبیرستان ها، دانشگاه ها و همه کانون های آموزشی نیز از آن همه مردم خواهند بود و آموزش در آن کانون های آموزشی رایگان خواهد بود، واردات، صادرات، حمل و نقل، اتوبوس شهری، مترو، راه آهن، فرودگاه ها، هواپیماهای مسافربری، پست و تلگراف و تلفن، موبایل، اینترنت و در یک واژه دارائی یک کشور عمومی (سوسیالیستی) و از آن همه مردم خواهد بود نه از آن چند سرمایه دار و زرسالار مفت خور!

دوستان گرامی، بدون عمومی سازی (سوسیالیسم) تورم تازنده و گرانی های جهشی آن هم در سایه فرمانروائی رژیم دوزخی ولایت فقیه پایانی نخواهد داشت، از این روی باید این رژیم دوزخی را که سرمایه داران و زرسالاران اقتصاد آن را در دست گرفته اند نابود کرد و رژیمی بر سر کار آورد که شالوده اقتصادی آن عمومی سازی (سوسیالیسم) و بهره برداری برابر و مشترک مردم از دارائی های سرزمینشان (کمونیسم) باشد!