Skip to main content

زبان ارتجاعی پانفارس

زبان ارتجاعی پانفارس
Anonymous

زبان ارتجاعی پانفارس
ناسیونالیسم ایلاتی تمامیت خواه، مرکز گرا بدلیل وابستگی آرمانی به فئودالیسم کویری، در زبان اجتماعی سیاسی نیز ناتوان و ارتجاعی است. مدام از تمامیت ارضی و تحمیق و هژمونی کولیگری بر کل ایران، به زنجیر بستن ملل غیر فارس به بهانه ایران سر میدهد. اینان که فرهنگ مستبد و ارتجاعی امثال شاه معدوم، رژیم اسلامی، و مفتخورهای آریا مهری لس آنجلسی را تبلغ میکنند. با آن شکل وشمایل کولی وار، با پوست جزغاله شده شان در دمای چهل درجه کویر لوت، بطور تمسخر آمیزی خود را برتر از دیگران دانسته، میخواهند فرهنگ کولی گری و بیابانی خود را بر ملل ایران گسترش دهند. اینان که از بیابانهای هندوستان خانه بدوش گشته، قرنها در دامنه کوههای پامیر سرگردان شده اند، تا بلاخره برای امرار معاش به فالگیری، مارگیری، و خدمتکاری در دربار پادشاهان تورک، بعنوان ملازمان

به کار خدمتکاری گماشته شده اند!، تا بعنوان بشردوستی و ترحم بدستور سلاطین تورک، پادشاهان سلجوقی و قاجار در بیابانهای مناطق کویری ایران اسکان داده شوند، این قوم کولی اکنون نه تنها حد و حدود خود را نمی شناسند، و به آن قانع نیست، بلکه بطور خنده آوری، لقمه های بزرگتر از دهن برداشته، خود را به غلط، مالک جغرافیای موسوم به ایران دانسته مردم را بخود میخنداند.
گویا بتصور واهی فکر میکنند، با آن قیافه های جزغاله شده شان، از دیگران برترند. همین امر سبب شده است، که اینان ار درک واقعیتهای موجود جامعه ایران عاجز باشند. ادعای های نادرست این قوم کولی تبار و مهمان، با تصورات باطل خود، و با گنده گوئی های خنده آور سبب شده است، که ملل غیر فارس در آینده باید چاره ای بیندیشند، تا حد و حدود این قوم کولی تبار را به آنان نشان دهند، تا با خصوصیات کولیگری و زیاده خواهی، دم از برتری طلبی نزنند.