Skip to main content

پدیده ی " چپ قلابی" به مانند

پدیده ی " چپ قلابی" به مانند
آ. ائلیار

پدیده ی " چپ قلابی" به مانند دیگر مدعیان سیاسی قلابی، در سایتها و فضای سیاسی ، فنومنی "حکومتی و فاشیستی" ست، که همزاد راسیسم است. و آخوندیسم.
حکومت افرادی را به سایتها و فضای سیاسی فرستاده که همواره نقش "چشم و گوش" او را بازی میکنند. مشخصه ی اینان " بیسوادی، اتهام زنی، توهین، دوبهمزنی و تفرقه افکنی و شلوغ کاری و قساوت و بیرحمی ست، تا بین ستمکشان " و معترضان به حکومت، دوستی و همرایی و همبستگی" بوجود نیاید.، و بدین طریق به دوام حکومت فاشیستی یاری میکنند.
پدیده ی تازه ای نیست، از وقتی که انترنت راه افتاده این افراد نیز مشغول خدمتگزاری و تفرقه افکنی هستند.

از سوی دیگر بخشی از اینان
خیلی شسته و رفته و مودبانه کار خود را پیش می برند و مشغول شناسایی فعالین و نویسندگان معترض اند و آگاهی های شخصی از آنان جمع آوری کرده و به اربابان خود میدهند. شیوه اینان نزدیک کردن خود به فعالین است. و کسب اطلاعات از فعالیت آنها به طرق غیر مستقیم . اینان هم چشم وگوش سایت ها هستند و مرتباً حرکات را زیر نظر دارند.
معمولاً فعالیت فاشستی این افراد برای مسئولین سایتها شناخته شده است.
---
و اما به این آدمی که از 13 سال زندان و تباهی عمر یک جوان بیگناه ، که در واقع جرمی مرتکب نشده، و نهایتاً دوتا شعار داده ، خم به ابرو نمیاورد و با اتهام " پان و پان نامه نویسی" به نویسنده ایکه تنها از حقوق بشری آن جوان دفاع کرده، شادی میکند، و "ستاره ی غصبی" را بالای سرش گذاشته، و با غصب نام " تبریز" مدام در سایت به این و آن توهین کرده و اتهام میزند، و به ریش همه می خندد، چه باید گفت، که چنین دستپاچه عملاً در خدمت حکومت راسیست قرار گرفته است، و با بهانه کردن نام نویسنده، شاگرد داروغه شده، حقوق بشری زندانی و نویسنده را پایمال میکند؟

میگویم: برو بنشین حقوق بشر را درک کن، از عکس ستاره غصبی ، نام غصبی شهر، چیزی گیرت نمیاید.