Skip to main content

(دنباله) ..... نوشته است،

(دنباله) ..... نوشته است،
تبریزی

(دنباله) ..... نوشته است، مانند: "بحران هویت، زبان ترکی و موقعیت گذشته و کنونی آن در ایران" ، "دیلیمیزین ساده قرامری" (گرامر ساده زبان ما) ، "ترکان و بررسی تاریخ، زبان و هویت آنها در ایران" ، "آیدینلیق" (روشنائی) ، "دیلیمیز، وارلیقیمیز" (زبان ما، هستی ما)

بخشی از نوشته های حسن راشدی در ایران گلوبال: "آذربایجانی ها و انتخابات ریاست جمهوری" حسن راشدی در این نوشتار همه چیز رژیم ولایت فقیه را رها کرده و چسبیده است از اصل پانزدهم قانون اساسی رژیم و آموزش به زبان مادری و این که چرا قومیت های ساكن ایران حق تحصیل به زبان مادری را ندارند!

"فردوسی و تفکر زن ستیزانه و نژادپرستانه او در شاهنامه" حسن راشدی در این نوشتار از فردوسی بدگوئی کرده است، البته با روش پان ترکی!

"آذربایجان تاریخی و محدوده آن از نظر مورخین" حسن راشدی در این نوشتار مانند پان ترک هائی که از جمهوری .....

..... آذربایجان خط می گیرند استان آذربایجان شرقی، استان آذربایجان غربی، استان اردبیل، استان زنجان، استان گیلان، استان همدان، اراک و ..... را بخشی از آذربایجان دانسته است! (البته پس از فلسفه بافی ها و تاریخ تراشی های پان ترکی!)

"فارسی دری، زبان مهاجر یا بومی در ایران؟" حسن راشدی در این نوشتار از زبان فارسی بدگوئی کرده و به ستایش از زبان ترکی پرداخته است، (البته با روش پان ترکی!)

"زبان و فرهنگ در دوره امپراتوری ترکان در ایران" حسن راشدی در این نوشتار سخنان پان ترک های سومرنامه نویس را رونویسی کرده است!

"سکوت رضایت در تأیید نژادپرستی" حسن راشدی در این نوشتار درباره برنامه تلویزیونی: "فتیله" که در آن به ترک ها توهین شد و نشانه های روشنی در دست هستند که خود رژیم آخوندی خط الم شنگه به پا کردن در این باره را به پان ترک ها داد پان نامه نوشته است!

"ترک تحقیر شده یا ترک سرفراز تاریخ" حسن راشدی در این نوشتار نفرت پراکنی ناسیونالیستی، ترک پرستی و فارس ستیزی را تبلیغ می کند!

دوستان گرامی، همچنان که می بینید در سرتاسر گفته ها و نوشته های جناب آقای حسن راشدی پان ترک و پان نامه نویس از هزاران درد و رنجی که مردم گرفتار در دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران گرفتار آنها هستند چیزی دیده نمی شود! در نوشته های حسن راشدی حتی یک سطر بدگوئی از رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه دیده نمی شود! در نوشته های حسن راشدی شکنجه و کشتار هزاران تن در زندان ها و شکنجه گاه های رژیم آخوندی جائی ندارند!

در نوشته های حسن راشدی پارچه پیچ شدن و به زنجیر کشیده شدن زنان ایرانی با حجاب سیاهی و تباهی جائی ندارند! در نوشته های حسن راشدی تورم تازنده، گرانی های جهشی، کارتن خوابی مردم گرسنه در خیابان ها، زباله گردی، کودکان کار، بازار سیاه، کمبود دارو، کمبود کالا، رسیدن انبوه میلیونی مردم گرسنه ایران به زیر خط فقر، دزدی های بی حساب و کتاب گردانندگان رژیم دوزخی ولایت فقیه با ارقامی نجومی و باورنکردنی جائی ندارند!

آن چه که حسن راشدی می گوید و می نویسد فارس ستیزی، ترک پرستی و نفرت پراکنی ناسیونالیستی بدون حتی یک سطر بدگوئی از رژیم ولایت فقیه است!

و امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا !

و اما اکنون که کسی از سوی رژیم به زندان محکوم شده است حسن راشدی در نوشتاری به نام: "سیزده سال حبس تعزیری برای فعال مدنی - ورزشی" بهانه ای به دست آورده است تا پان نامه ای بنویسد و باز هم در آن به تبلیغ پان ترکیسم و نفرت پراکنی ناسیونالیستی بپردازد!

همان حسن راشدی که درباره محکوم شدن نسرین ستوده به سی و سه سال زندان چیزی نگفت و چیزی ننوشت، همان حسن راشدی که درباره مرگ جگرسوز و دیوانه کننده زهرا نویدپور ترک نژاد و ترک تبار و ترک زبان لال ماند و چیزی نگفت و چیزی ننوشت، همان حسن راشدی که درباره تجاوز و کشته شدن الناز بابازاده ترک نژاد و ترک تبار و ترک زبان چیزی نگفت و چیزی ننوشت، همان حسن راشدی که درباره تجاوز گروهی و تیرباران شدن روح انگیز دهقانی ترک نژاد و ترک تبار و ترک زبان چیزی نگفت و چیزی ننوشت، همان حسن راشدی که درباره زندانی شدن نرگس محمدی ترک نژاد و ترک تبار و ترک زبان چیزی نگفت و چیزی ننوشت، همان حسن راشدی که درباره افشین اسانلوی ترک، شاهرخ زمانی ترک، محمد جراحی ترک ترک چیزی نگفت و چیزی ننوشت ناگهان خبردار شده است که کسی زندانی شده است و با این بهانه آغاز به نفرت پراکنی ناسیونالیستی کرده است!

حسن راشدی دلش برای آن زندانی نسوخته است بلکه آن زندانی بهانه ای برای نفرت پراکنی ناسیونالیستی بدون بدگوئی از هزاران بیدادگری و ددمنشی بی مانند رژیم دوزخی ولایت فقیه است! به این جمله .....