Skip to main content

وقتی انکلیس بخاطر اخبار غلط

وقتی انکلیس بخاطر اخبار غلط
Anonymous
عنوان مقاله:
چین اللهی ها

وقتی انگلیس بخاطر اخبار غلط چین گفت باید از آنها تقاضای غرامت کرد، چین جرئت نکرد

به رفتار توهین آمیزی را که با ایرانی ها داشت، در مورد آنها بکار بگیرد. چرا؟ چون به انکلیسی ها احترام قائل است، برای ایرانی ها تره هم خرد نمی کند. انگلیس گفته بود:یک اندیشکده در بریتانیا به دولت این کشور و دیگر دولتهای جهان توصیه کرده به خاطر آنچه که پنهانکاری دولت چین در اعلام به موقع خطرات ویروس کرونا و نقض معاهده مراقبت بهداشتی بین‌المللی خوانده، از دولت چین به محاکم بین‌المللی شکایت کرده و درخواست دریافت غرامت کنند.
به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت "دیلی میل"، اندیشکده سیاست خارجی" انجمن هنری جکسون" در این گزارش که قرار است فردا (دوشنبه) منتشر کند، می‌گوید شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه دولت چین مسئولیتهای خود در چهارچوب معاهده مراقبتهای بهداشتی بین‌المللی را نقض کرده است و به همین خاطر مصتوج تعقیب قضایی و پرداخت غرامت است.

در این گزارش 10 راهکار قانونی به کشورهای جهان از جمله بریتانیا پیشنهاد داده تا بتوانند علیه چین در محاکم بین‌المللی طرح دعوا کنند، که از جمله این راهکارها طرح دعوا علیه دولت چین در دادگاه لاهه و نیز شکایت علیه دولت پکن در محاکم و مجامعی چون سازمان ملل و دیوان بین‌المللی دادگستری یا سازمان تجارت جهانی است.