Skip to main content

مردم عجیب و غریبی بنام

مردم عجیب و غریبی بنام
سازاخ
عنوان مقاله:
خصوصیات مهاجران کولی های هندی در ایران

مردم عجیب و غریبی بنام مهاجران کولی های هندی پارسی در جغرافیائی بنام ایران

حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی، يعنی کشوری که در آن اتفاقات عجیب و غریبی روی می دهد، يعنی کشوری که هيچ چيز سر جای خودش نيست و هيچ آدميزادی در جايگاه واقعی خودش قرار ندارد.

حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی؛ يعنی کشوری که چريک های فدائی خلقش، که برای مارکس و لنين سينه مي زدند، اغلبشان فرزندان آيت الله ها بودند، کمونيستهايش فرزندان فئودال ها و رهبران حزب کمونيستش حتی نماز هم می خواندند و روزه می گرفتند.

حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی؛ يعنی کشوری که مردمانش با دست خود گور خود را می کنند و بعد گناهش را به گردن امريکا و انگلستان و استعمار و امپرياليزم و صهیونیزم می اندازند.

حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی؛ يعنی کشوری که مردمانش؛ صبح مصدقی اند؛ عصرش توده ای اند؛ غروبش سلطنت طلب اند؛ و شامگاهش امت اسلام.

حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی: يعنی کشوری که از ميان خيل عظيم روشنفکران و سياستمداران و درس خواندگان و اهل تفکرش؛ مردی بنام احمدی نژاد بيرون مي آيد و هشت سال بر کرسی رياست جمهوری اش می نشيند...!!!

حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی؛ يعنی کشوری که مردمش؛ به کورش و هوخشتر و خشايارشاه و اردشیر بابکان و شاپور ذوالاکتاف و کمبوجيه و بوعلی سينا و مولانا و زکريای رازی اش مي نازند؛ اما هیچکدام کوچکترین اطلاع از وجود و یا عدم وجود آنها در تاریخ ندارند.

حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی، يعنی مملکتی که مردمانش هر سال تنها يک دقيقه کتاب می خوانند اما در همه عرصه های علمی و فلسفی و اقتصادی و تاريخی و سياسی نه تنها استاد؛ بلکه فيلسوف اند...!!!

حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی؛ یعنی ملتی که برای امامش که آزادانه زیست، گریه می کنند اما با نیت پاک برای عاقبت خود ۹ هزار کیلومتر پیاده روی می کند، اما زباله ای را از روی زمین بر نمی دارد!!!!

حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی ؛ يعنی کشوری که روشنفکرانش ؛ پس از گذشت هشتاد نود سال حاکمیت، هنوز بر سر اينکه رضا شاه را انگليسی ها بجای قاجاریه آورده بودند يا نه، برای هم شاخ و شانه می کشند.
حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی ؛ يعنی کشوری که روشنفکرانش پس از گذشت هشتاد نود سال هنوز نمی دانند که اگر ستارخان برای مشروطیت مبارزه کرد، پس چرا او در تهران ترور شد؟ و چرا بعد سقوط احمد شاه قاجار مجلس توسط رضا شاه تبدیل به طویله شد؟
حاکمان و جامعه هندیان کولی پارسی ؛ يعنی کشوری که مردمانش اگر دو نفر دور هم جمع بشوند حزب تشکيل مي دهند و اگر تعداد شان به سه نفر رسيد انشعاب می کنند...!!!!

اینجا ایران است
کشور ایران حاکمان جامعه هندیان کولی پارسی
کشوری که اگر دلار به بالاترین سطح و ریال به پست ترین درجه ی ارزش پولی هم برسد مردم همچنان ساکتند.