Skip to main content

بی سی فارسی رسانه امپریالیستی

بی سی فارسی رسانه امپریالیستی
Anonymous

بی سی فارسی رسانه امپریالیستی

است،
با توجه به جهان بینی و سیاستهای منطقه ای، تا کنون بر همه ثابت شده است که این رسانه، رسانه ای در تبلیغ ماهرانه سیستمهای دیکتاتور و ضد آزدای است.
این رسانه با ظرافت و موذی گری حرفه ای که مختص آنست، سیاستهای پانفارسیستی منطقه ای و جهان بینی امپریالیستی خود در فازهای مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، هنری و روانشناختی را، در قالب الفاظ بظاهر خیر خواهانه اما ضد دمکراتیک و استعماری تبلیغ و ترویج کرده بخورد مردم میدهد.
یکی از گردانندگان آن که مردی تاس سیه چرده، و کرد تبار است شدیدا ضد تورک و ضد آزربایجانی است.
انگلیس او را به اتفاق مشتی پانفارس ناسیونالیست در راس چنین رسانه تبلغاتی گماشته است، تا مثل ماموران خدمتگزار با دریافت مستمری دستورات پانفارسیستی آنان را اجرا کنند.
بی بی سی فارسی بعنوان یک رسانه امپریالیستی، با حمایت از رژیم تروریست و پانفارس تهران یکی از دشمنان مردم ایران و دشمن آزادی و دمکراسی محسوب میشود.
41 سال است بی بی سی فارسی تلاش خود را برای حفظ رژیم مستبد اسلامی تهران بکار میگیرد، تا چند سالی دیگر هشتاد میلیون مردم ایران را در اسارت این دیکتاتور ها نگهدارد.
رژیم پانفارسی که ثروت مردم ایران را صرف هزینه های تروریستی کرده ثروت مملکت بر باد میدهد.
همین سیاست پانفارسیستی است که چه در زمان شاه و چه در زمان شیخ جامعه ایران را بر خاک سیاه نشانده است.
امپریالیسم غرب به اتفاق انگلیس، از چهل و یکسال پیش رژیم آخوندی تهران را با تبلیغات گسترده در ایران بر اریکه قدرت نشاندند، هنوز که هنوز است با انواع حیله و ترفند تبلیغاتی پانفارسیستی آنرا در مسند قدرت نگه داشته اند.
مردم ایران باید روزی علیه بی بی سی فارسی در دادگاههای بین الملی اقامه دعوا نمایند تا از عوام فریبی، و حمایت از دیکتاتور هائی مثل رژیم آخوندی دست بر دارد.
بی بی سی فارسی، از نظر سیاسی و از نظر اخلاق روزنامه نگاری و خبر رسانی نسبت به خبرگزاریهای دیگر، در سطح بسیار نازل، و در حد تمسخر و توهین به اخلاق و شعور انسانیت قرار دارد.
در میان رسانه های دنیا بی بی سی فارسی از عوام فریب ترین، و ضد خلقی ترین رسانه های امپریالیستی جهان است.
بی بی سی فارسی اگر چه در سالهای اخیر بر اثر نبود رسانه های مستقل، بطور مستقیم و غیر مستقیم نقش مخربی را در سر کوب آزادیهای سیاسی در جامعه ایران بازی میکرد،
اما خوشبختانه اکنون بر اثر ظهور رسانه های گوناگون مردمی و مستقل، همچنین سطح خبر رسانی وسیع اینترنتی، دیگر قادر نیست مثل سابق، تاثیری چندان مخربی بر روند پروسه سیاسی ایران داشته باشد.
با توجه به روند مسائل سیاسی در ایران، بی بی سی فارسی وجهه سابق خود را از دست داده است.
باید توجه داشت که مردم دیگر اهمیتی به تبلیغات عوام فریبانه چنین خبرگزاری که در خدمت نظامهای دیکتاتور است، نمی دهند،
زیرا سالهاست که ماهیت سیاسی پانفارسیستی و تبلیغات مخرب و عوامفریبانه آن بر مردم ایران روشن شده است.