Skip to main content

گروهی از جوانان فریب خورده

گروهی از جوانان فریب خورده
Anonymous
عنوان مقاله:
از اراوح بپرسید

گروهی از جوانان فریب خورده و مغزشویی شده از سوی جریان چپ همه را دشمن میپندارند .بهتر ان است که این گروه مفت خوار و مفت حرف زن

از غرب امپریالیستی به همان سرزمین خمینی ضد امریکایی بروند تا به چشم ببینند که پدران حزبی انها چه ضربه ای به ایران وخلقهای تحت ستمش زدند .حقیقت در کتاب نیست بلکه نزد خانواده وعمه ها و پدربزرگ ها می‌باشد .
از انها بپرسید در دوران طاغوت زندگی چگونه بود و در زمان یاغوت چگونه است .خزعبلات لنین و مارکس یهودی زاده را رها کننید و حقیقت را از زبان مردم کوچه و بازار بپرسید .
امروز با نگاهی به انبار خانه این چند کتاب را یافتم.کدام یک از این کتاب ها گره ای از مشکلات مردم ایران باز کرده است؟
لنین .چپ روی .بورژوازی وانقلاب مارکس .انقلاب پرولتاریایی بوخارین که توسط استالین تیرباران شد .کار و سرمایه یوهان موست .اقتصاد سیاسی بنگاه مزدک.فرماسیون اقتصادی ما رکس انقلاب فرهنگی چین با 50ملیون کشته .انتقاد به چریکهای فدایی م. شعاعیان ماهیت طبقاتی دولت شوروی لون تروتسکی و دهها کتاب دیگر .یک اخوند با کتاب کشف الااسرار کاسه و کوزه همه چپها را یکی کرد واین چپها بدنبال این اخوند راه افتادند تا سوسیالیسم را برقرار کنند .با پوزه زمین خوردند.اگر غرب سرمایه داری بد است چرا نان خور سرمایه داری شده اید ؟چین کره شمالی و کوبای انقلابی در انتظارشما میباشد.