Skip to main content

لیلا اگرچه می دانم همان جمال

لیلا اگرچه می دانم همان جمال
Anonymous
عنوان مقاله:
پاسخ به لیلا

لیلا اگرچه می دانم همان جمال کارتون خواب کولبر هستی اما شما کوردهای کولی حتی در مرز سوئد به نروژ هم شغلتان قاچاق سیگار است

الان برای ملت تورک و فارس شاخ و دم پهن می کنی. در انگلستان شغل کوردهای هندی بچه بازی و قاچاق مواد مخدر است. حزب تروریست پ.ک.ک با تمام مافیاهای ویتنام و امریکای لاتین مشغول قاچاق مواد مخدر است، آنوقت نمی دانم افتخار شما هندی زادگان کولبر چیست. چون من را بیسوادی دانستی، بدان که اصل و نسب شما کولی های کولبر همین بوده که الان هست. مگر شما خانیم تادوهیبا یا تاتی هیوا را به فرعون مصر ندادید تا در مقابل آشوریها از شما دفاع کند؟ مگر شما دکتر خانواده اردلانیها را به ناصر الدین شاه قاجار ندادید تا دامادتان شود و شما در جنوب تهران کولبری کنید. مگر در همین حکومت عراق آقای عجیل الیاور خانم نسرین برواری را .....نداد تا بارزانیها پست و مقام بگیرند. مگر الان خانم آلا طالبانی ... نمی گوید از هندی بودن و کولی بودن متنفر است و عراقی است. راستی لیلا جمالی در فصل برداشت پیاز و یرآلما در میاندوآب و ملکان و بناب و آذرشهر مهمان سفره تورک نبودی؟
آخر شما کولی های کولبر رویتان از چرم خرس است که با بی حیایی و بی شرمی خو گرفته اید. شغل شما از زمانی که از هندوستان به جرم تجاوز و خیانت رانده شدید تا زمانیکه توسط دیوهای حضرت سلیمان ترتیب....شدید همین بوده که هست.