Skip to main content

چرا شاهکار راک مغولستانی با

چرا شاهکار راک مغولستانی با
Anonymous
عنوان مقاله:
قابل توجه جامعه شناسان فعال جامعه ایران در باره تتلو

چرا شاهکار راک مغولستانی با ۳۰سی‌ میلیون بازدید و آزربایجان با سمیرا افندی، راه تتلو را نرفتند؟

چرا شاهکار راک مغولستانی با ۳۰سی‌ میلیون بازدید https://www.youtube.com/watch?v=jM8dCGIm6yc و آزربایجان با سمیرا افندی https://wiwibloggs.com/2020/04/02/efendi-10-facts-about-azerbaijan-eurovision-2020-singer/252442/، راه تتلو را نرفتند؟
....
گروه راک مغولستانی، تاکیدش بر احترام به زنان، سالمندان و فرهنگ اشاره دارد، برخلاف تتلو فاسد فارسستانی، شهرتش جهانی‌ است، در جمهوری آزربایجان شمالی‌ نیز، سمیرا افندی، به زبان‌های انگلیسی‌، روسی، تورکی، اسپانیائی می‌‌خواند و ارزش‌های فرهنگی‌ را ترویج می‌کند، چرا تتلو با آن لهجهٔ فارسی‌، اینگون در گرداب فساد گیر کرده است؟
"" پدیدهٔ تتلو را باید در ( درون افکنی ) جامعه فارسی‌ به دلیل شکست در ( بیرون فکنی ) دانست. >بعد از شکست امپراتوری بریتانیا، انگلیسی‌‌ها قادر بودند ( ابهت امپراتوری را، در قامت آمریکا، این امپراتور جدید ( انگلو ساکسونی ) ببینند، آمریکا این ( پرتو افکنی ذهنی‌ را به فرد نوع‌ای انگلیسی‌ ) میداد. دنیای تورک نیز، با ورود دنیا به گلوبلایزشین و بعد از شکست شوروی، ( قفقاز، آسیای مرکزی، بالکان، تورکیه ) را به همراه خود داشت، آلمان و فرانسه نیز، اتحادیه اوروپا را داشتند، فارسستان فاقد تمام این شاخ و برگ‌های ژئوپلتیکی بود، حتی افغانستان و تاجیکستان، به نوعی دنیای فارسستانی را تنگ کرده بودند چونکه این دو کشور، حتی از فارسستان و زبان ناقص فارسی‌ و عایدات مفت نفت نیز، بسیار مهدودتر بودند. دروغ‌های شاخدار ( مدیریت ناسا توسط فارسستانیها، نژاد کذا ئی آریا ئی، زبان ناقص فارسی‌ به عنوان زبان جهانی‌ ) نیز زود به جوان‌ها فهماند ( شتر در خواب بیند پنبه دانه )، فارسستان هیچ راهی‌ نداشت جز ( برگشت به خویشتن، ایران شهری کذا ئی که اصفهان آن با طراحی‌ و مهندسی‌ تورکان ساخته شده ) در این بازگشت، فارسستانی تا آنجا پیش رفت که (((( اکباتان، این کلمه باستانی تورکی را ، با هزار دسیسه، لباس فارسی‌ و فارسستانی پوشاند ).
و اینک یاغی و اسیانگر تو،‌ای فارسستان، در نماد تتلو فاسد، از نسل احمدی نژاد، با پایان دوران عایدات مفت نفت، خشمگین از زمین و زمان و دروغ‌های بی‌ پایان اجدادش، ظهور کرده است.
https://iranglobal.info/node/78066 قابل توجه جامعه شناسان فعال جامعه ایران در باره تتلو