Skip to main content

ســـالام دوســـلار

ســـالام دوســـلار
lachin
عنوان مقاله:
انقلاب 1917 به رهبری لنین در روسیه انقلاب مزدکی کهن و کلاسیک بود!!

ســـالام دوســـلار..همانطور که سیتاره قئپ قیرمیزی ما خوب تحلیل میکنند

( رفتن بی چون و چرای جهان و جهانیان به سوی سوسیالیسم، کمونیسم و انترناسیونالیسم همان چیزی است که کارل هاینریش مارکس فیلسوف نامدار آلمانی آن را جبر تاریخ (Determinism) می نامد و هر کس در برابر این روند بایستد در میان چرخدنده های حرکت تاریخ خرد و نابود خواهد شد.) و بعد ادامه میدهند که آنچه که در شوروی بود و کار نکرد « مارکسیسم کهن و کلاسیک » بود.
سوال1- آیا قبل از کارل هاینریش مارکس فیلسوف نامدار آلمانی, یک فیلسوف دیگر و مارکسیست قدیمی تر از خود مارکس هم بود که ما در تاریخ زیاد آشنائی نداریم تا مکتب او به عنوان ( مارکسیسم کهن و کلاسیک ) در روسیه پیاده شود؟
تا انجا که من اطلاع دارم این سیتاره قئپ قیرمیزی عزیز در یکی از کامنت هایشان برایم اطلاع دادند که « مزدک »اولین
و قدیمی ترین مارکسیست و کمونیست جهان بوده.خوب اگر حرف ایشان را قبول بکنیم , پس نتیجه میگیریم که انقلاب 1917 به رهبری لنین در روسیه ( انقلاب مزدکی کهن و کلاسیک ) بوده که هیچ وقت کار نکرد نه انقلاب سوسیالیستی و کمونیستی نوین....... و آقای لنین و یا استالین هم در تمام کتابها و مقاله هایشان هر موقعی که صحبت از کارل هاینریش مارکس فیلسوف نامدار آلمانی می کنند, منطورشان همان (( مزدک )) خودمان است ..
سوال 2- بدبختی و درد سر کجاست؟
جواب - درد سر موقعی ایجاد می شود که انسان به خواب عمیق برو برود و کارل هاینریش مارکس فیلسوف نامدار آلمانی را فقط در خواب به بیند و در دنیای « فانتزی » آنقدر زندگی بکند تا سرش درد بگیرد..
- بدبختی هم درست در اینجاست که این انسان از این خواب عمیق بیدار نشود..پایان داستان