Skip to main content

به کولیتبار فوضولات،

به کولیتبار فوضولات،
Anonymous

به کولیتبار .......، آقای ...... انگار فراموش کرده اردغان در سفر اخیر مسکو، صلح را به پوتین دیکته کرد.

اردوغان جلوی دوربین به پوتین نهیب زده گفت؛ از جلوی ارتش ما کنار روید، به حساب رژیم اسد برسیم.
جریان از این قرار بود ارتش روسیه، خود روی نظامی ترکیه را با 35 سرنشین در ادلب هدف نظامی قرار داده بود،
قبل از اینکه ترکیه عملیات تهاجمی خود را علیه نیروهای روس، و عوامل وابسته به آن در ادلب شروع کند،
وزیر دفاع روسیه که از حمله هوایی ارتش ترکیه به نیروهای مستقر در سوریه به وحشت افتاده بود با عجله در تلفن با ترس و لرز گفته بود از حملات تهاجمی دست نگه دارید، اصابت راکت روسیه بر خود روی نظامی ترکیه از روی اشتباه صورت گرفته است. دروغ گوئی را تماشا کن!
البته ترکیه بدون توجه به این دروغ گوئی ها در ادلب برای گرفتن انتقام خون 35 سرباز خود، درس خوبی به آنان داد.
پوتین بعد از شکست نیروهایش در ادلب که بیش از سه هزار مزدور حزب اللهی ایرانی تلف شدند، صورتش مثل چغندر سرخ شده بود آتش بس را فوری پذیرفته با عجله امضا کرد.
در صورتیکه در چنین مواردی با دک و پوز جلوی دوربین ارد میدهد.
این حوادث درست زمانی اتفاق افتاد که آقای کاوه جویا کامنت گذاری درصفحه ایران گلوبال را با حذف کد بسته بود. تا مبادا این حوادث در مدیای فارس زبان منعکس شود.
و چنین بود که ایستگاههای هفتاد و پنچ میلیون دلاری روسیه مستقر در سوریه توسط پدافند مدرن ترکیه با خاک یکسان شده بودند.
گروههای تروریستی کورد نیز که تا دیروز بژی بژی میگفتند، دمشان را گذاشتند لای پایشان به اسد پناهنده شدند.
پوتین از شرمش، جلوی دوربین هاج و واج ذهنش مغشوش بود. چون کشورهائیکه تا دیروز پدافند دفاعی روسیه به ارزش چندین میلیارد دلار سفارش داده بودند درفکر پس دادن آن بودند.
پدافند پرهیاهوی روسیه که تا دیروز شکست ناپذیر تلقی میشد، اینک در مقابل عملیات تهاجمی ارتش ترکیه در ادلب کاری از پیش نبرده بود. تک تک با اهداف نکته ای نابود شده بودند.
روسیه که با هیاهو و تبلیغات بسیار زیاد در خصوص سوپرمن بودن پدافند هوائی خود، ابزار آلات نظامی خود را به کشورهای دیگر به قیمت خیلی گزاف میفروخت، اکنون سلاح اش رو دستش مانده بود.
پوتین بخوبی میداند که افسانه دروغین شکست ناپذیر بودن پدافند هوائی روسیه به تاریخ پیوسته بود.
پس از عملیات تهاجمی ارتش ترکیه در ادلب، که در آن پدافند مدرن هوائی خود را آزمایش میکند، اکنون کشورهای بسیاری خواهان خرید پدافند الکترونیکی ترکیه هستند، بازار روسیه کساد شده است.
ارتش ترکیه با تهاجمات اخیر در ادلب به پوتین نشان داد که دیگر از این غلطها نکند. زیرا عواقب تلخ آنرا با فوریت متحمل خواهد شد.
لازم به یاد آوریست در حمله اولیه به نیروهای روسیه و حزب اللهی های مزدور ایران، ارتش ترکیه بیش از سه هزار نفر تروریست را پاکسازی نمود.
مردک کولیتبار هندی انگار در سیاره دیگر زندگی میکند گویا از حوادث کره زمین خبر ندارد.
اگر کولی تباران هندی بدانند چه احمق های کولیتباری در خارج نشسته، مثل گدایان با پول سوسیال دول خارجی استفراغات جهالت و نادانی خود را در فضای مطبوعات، همانند ویروس کرونا پخش میکنند، دچار شرم و خجالت میشدند.
بقول یکی از دوستان آن دیوانه زنجیری کولی تبار را باید دستگیر در داخل قفس میمون، به باغ وحش هندوستان سپرد، تا آنجا توهین به دیگران را فراموش کند.