Skip to main content

دوست گرامی، کیانوش توکلی،

دوست گرامی، کیانوش توکلی،
تبریزی
عنوان مقاله:
آزادی بیان را تعریف کنید!

دوست گرامی، کیانوش توکلی، آزادی بیان برای شما چیست و شما چه چیزی را

آزادی بیان می دانید؟ در همان دانمارک که شما در آن زندگی می کنید و آن کشور را دارای آزادی بیان می دانید اگر کسی بگوید که شهبانوی دانمارک ده میلیارد دلار پول دزدیده است و ده هزار نفر را سر بریده است و در آزمایشگاهی زیرزمینی ویروس کرونا را درست کرده و در جهان پخش کرده است با او چه می کنند؟ آیا در دانمارک هیچکس به چنین کسی نمی گوید که بالای چشم تو ابروست؟ و یا دادگستری دانمارک چنین کسی را برای دروغ پراکنی به پای میز محاکمه می کشاند؟

دوست گرامی، کیانوش توکلی، در سرتاسر کره زمین اگر کسی خواستار کشتار گروهی از مردم یا ژنوساید شده و سخنان نژادپرستانه بنویسد با او چه می کنند؟ روشن است که در همه جهان چنین کسی از سوی دادگستری پیگرد شده و کیفر می بیند و اگر کسی از راه اینترنت و یا ابزارهای دیگر چنین سخنانی را پخش کند نیز کیفر می بیند! آیا شما این قانون ها را در کشورهائی که آنها را دارای آزادی بیان می دانید برابر با از میان رفتن آزادی بیان می دانید؟

دوست گرامی، کیانوش توکلی، از یک سو در آئین نامه تارنمای ایران گلوبال آمده است که سایت مخالف هر گونه نژادپرستی است، از سوی دیگر کسی با گذاشتن نام "علی" بر روی خودش در کامنت هائی با تیتر: "حکومت اسلامی فارس!" گذشته از آن که سخنان نژادپرستانه می نویسد خواستار کشتار فارس ها و کردها شده است! و این سخنان نژادپرستانه نیز در تارنمای ایران گلوبال به نمایش درآمده اند! در کجای کره زمین نوشتن و یا به نمایش درآمدن این هرزنامه های ناسیونالیستی و نژادپرستانه برابر با آزادی بیان است؟ (به لینک زیر نگاه کنید)

https://iranglobal.info/node/55392

گذشته از "علی" کسان دیگری نیز سخنان نژادپرستانه می نویسند که این سخنان نژادپرستانه در تارنمای ایران گلوبال به نمایش درمی آیند که این سخنان هم برای نویسندگان آنها پیگرد قانونی را در سرتاسر کره زمین دربر دارد و هم برای تارنمای ایران گلوبال! البته اگر دادگستری دانمارک و یا هر کشور دیگری مدیر تارنمای ایران گلوبال را برای به نمایش درآوردن و پخش سخنان نژادپرستانه به پای میز محاکمه بکشاند این نژادپرستان ناشناس گیر نخواهند افتاد و این تنها مدیر تارنمای ایران گلوبال است که دچار دردسر خواهد شد!

دوست گرامی، کیانوش توکلی، همه اینها به کنار! آیا شما از خودتان پرسیده اید که چرا بسیاری از نویسندگان تارنمای ایران گلوبال از این سایت رم کرده و رفته اند؟ و آیا از خود پرسیده اید که چرا بسیاری از سایت ها لینک ایران گلوبال را پاک کرده اند؟ پاسخ بسیار ساده است و آن این است که هرزنامه های ناسیونالیستی و نژادپرستانه به نمایش درآمده در ایران گلوبال آبروی این تارنما را در میان تارنماهای سیاسی از میان برده اند!

دوست گرامی، کیانوش توکلی، هم اکنون بخش: "صفحه شما" در ایران گلوبال گندابخانه ای شده است که ناسیونالیست های نژادپرست در آن تاخت و تاز می کنند و این بخش سرتاسر تارنمای ایران گلوبال را به لجن کشیده است! از این روی یا باید بخش: "صفحه شما" بسته شود و یا باید بیش از نود درصد کامنت های آن پاک شوند!