Skip to main content

دوست گرامی، کیانوش توکلی، من

دوست گرامی، کیانوش توکلی، من
تبریزی

دوست گرامی، کیانوش توکلی، من پرسش ساده ای از شما دارم، اگر چند دزد کالاهای دزدیده شده ای را به راننده ای

بدهند و به او مزدی بدهند تا کالاهای دزدیده شده را به انبار دزدان برساند پس از گیر افتادن دزدان دادگاه آن راننده را گناهکار خواهد دانست یا بیگناه؟ و اگر راننده بگوید که من با آن که می دانستم آن کالاها دزدیده شده اند تنها آنها را به انبار رسانده ام اما چون خودم دزدی نکرده ام پس بیگناه هستم سخن آن راننده را دادگاه خواهد پذیرفت یا نه؟ روشن است که دادگاه سخن آن راننده را درباره بیگناه بودنش نخواهد پذیرفت و راننده برای همکاری با دزدان کیفر خواهد دید.

دوست گرامی، کیانوش توکلی، شما هر تعریفی از آزادی بیان دارید به کنار، فردا اگر برابر قانون های جهانی ضد نژادپرستی دادگستری دانمارک برای شما احضاریه ای بفرستد و شما را متهم به نشر سخنان نژادپرستانه در تارنمای ایران گلوبال بکند پاسخ شما چه خواهد بود؟ اگر شما بگوئید که آن سخنان نژادپرستانه را دیگران نوشته اند و من تنها آنها را در ایران گلوبال گنجانده ام آیا دادگستری دانمارک سخنان شما را خواهد پذیرفت یا شما را برای همکاری با نژادپرستان کیفر خواهد داد؟

دوست گرامی، کیانوش توکلی، هم اکنون کارکرد تارنمای ایران گلوبال برای نشر سخنان نژادپرستانه برابر قانون های ضد نژادپرستی در همه کشورهای جهان و در همه کره زمین جرم است و شما هم که مدیر تارنمای ایران گلوبال هستید برای نشر آن سخنان نژادپرستانه مجرم هستید! اما چگونه؟ این گونه که پس از گرفتار شدن شما در دادگستری دانمارک آن نژادپرستان بیکار و بیمار و مفت خور و انگل دم به تله نخواهند داد و تنها شما دچار دردسر خواهید شد!

دوست گرامی، کیانوش توکلی، شما می گوئید: (..... همیشه و همواره سوء استفاده از آزادی وجود دارد! .....) و سپس می گوئید: (..... اینجا امکان نظردهی برای همگان وجود دارد! .....) دوست گرامی، آن "همه" که شما از آن سخن می گوئید چیست؟ و آیا همان سوء استفاده کنندگان از آزادی در میان آن "همه" ای که شما از آن سخن می گوئید هستند یا نه؟

از اینها گذشته تارنمای ایران گلوبال یک تارنمای سیاسی است، پرسش من از شما این است که پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی که در ایران گلوبال با دستاویز آزادی بیان تاخت و تاز کرده و سخنان نژادپرستانه ای را می نویسند که در همه کشورهای جهان هم نوشتن آنها جرم است و هم نشر آنها جرم است آیا نوشته هایشان با هزاران درد و رنج و تیره روزی که مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران دچارشان هستند کوچکترین پیوندی دارند یا نه؟

دوست گرامی، کیانوش توکلی، سخنان ناسیونالیست هائی که وابسته به زرسالاری و سرمایه داری هستند و از بس خورده و نوشیده اند که از سیری دارند می ترکند با رنج ها و دردهای ستمدیدگان و دردمندان ایرانی از بنیاد بیگانه هستند! در گفته ها و نوشته های این انگل های سیاسی بیدرد و مفت خور چیزهائی مانند شکنجه کشتار هزاران تن در زندان های رژیم آخوندی، به زنجیر کشیده شدن زنان ایرانی با حجاب سیاهی و تباهی، تورم تازنده، گرانی های جهشی، ده برابر شدن بهای نان در بیست و چهار ساعت و ..... جائی ندارند! آن چه اینان می نویسند درباره آرامگاه کورش، گور داریوش، نژاد اهورائی آریائی، عطسه کردن خشایارشاه در دوهزار و پانصد سال پیش، سرفه کردن فردوسی در هزار سال پیش، دبستان به زبان مادری، دبستان به زبان پدری، دبستان به زبان عمه ای، دبستان به زبان خاله ای، کردستان بزرگ، خلیج عربی و پرت و پلاهای دیگری از این دست هستند!

دوست گرامی، کیانوش توکلی، سخنانی که من می نویسم هیچ گونه سود شخصی برای من ندارند و از روی دلسوزی نوشته می شوند، باز هم می گویم که باید سخنان نژادپرستانه از ایران گلوبال پاک شوند و بخش: "صفحه شما" یا باید بسته شود و یا باید بیش از نود درصد کامنت های آن پاک شوند تا آبروی ایران گلوبال در میان تارنماهای سیاسی بیش از این از میان نرود!