Skip to main content

اگر سایت ایرانگلوبال یک روز

اگر سایت ایرانگلوبال یک روز
Anonymous

اگر سایت ایرانگلوبال یک روز تعطیل شود ، این ....... بدبخت آذری پان ترک؛

باقیمانده فرهنگ قاجار و مغول و اردغان گرگهای خاکستری، چه کار خواهند کرد ؟ یتیم میشوند و منفجر خواهند شد چون امکان تخلیه خود از عقدهها و حسادت و تنفر و راسیسم و حماقت و انسان ستیزی ،از آنان گرفته خواهد شد. اگر سایت ایرانگلوبال یکروز بسته شود، این مدعیان فرهنگ ارتجاعی گله چرانی مغول ،و حرمسرایی و خیانت و تریاک کشی و اپیون قاجار، چکار خواهند کرد. اینها مرد مبارزه برای قره باغ نبودند. بحای نقد و نبرد با شاه و شیخ و رزژیم های ضد بشری، سراغ مردم ایران و ؛ فارس و کرد و ارمنی و هندی و کولی و روس ...میروند ، و پناهنده و مهمان بودن و متجاوز بودن و مهاجر بودن خود به خاورمیانه و آسیای صغیر و قفقاز و ایران را فراموش نمودند، و از میزبانشان میخواهند امانگاه و خانه و چراگاه را اکنون با آنان تقسیم کنند، چون تا قرن 21 اسیر روس و فارس و چین و عرب و .... بوده اند.
اگر ایرانگلوبال مانع چرندیات تاریخی راسیستی ارتجاعی قرون وسطایی این گروه کینه توز سرگردان فرصت طلب گردد، مرگ و انفجار و مزدوری و خود زنی اینها شروع خواهد شد.......
پس فقط اینها باید هزینه ایرانگلوبال و بنزین تاکسیرانی مدیر آنرا ،به عهده بگیرند.چون جای دیگری، نه سایتهای ترکی نه مغولی نه آذری نه شیعه صفوی نه داعش عثمانی اینها را به مستراخ خود هم راه نخواهند داد. در قرن 21 آدم بی منطق شارلاتان یاوه گو را باید با مشت و لگد و پس گردنی و توکونی پاسخ داد تا بار دیگر دیوانگان سیاسی مانند ملاحسنی و خلخالی و خامنه ای آذری ، و نوادگان و ....................، فعال در این سایت ،نتوانند وارد اپوزیسیون ایرانی یا حکومت های آینده منطقه گردند.