Skip to main content

اقای عزیز دست از این نه

اقای عزیز دست از این نه
Anonymous
عنوان مقاله:
دو کلام حرف حساب

اقای عزیز دست از این نه فرهنگ بلکه سنت زشت تهمت و برچسب زنی بردارید و به هر مخالفی انگ ساواکی نزنید .

باید بدانید این سنت زشت تهمت زنی از ابزارهای اخوندی است که مردم پای منبری را علیه مخالفان تحریک میکردند .قرن‌ها اخوند ها با انواع تهمت ها در جامعه ایران دشمنی بوجود آوردند و هر بچه شیعه ای عمر خلیفه سوم اسلام را ناسزا میگفت .نتیجه ان بی خردی ها این است که اهل سنت در تهران مسجدی برای خود ندارند و در مساجد شیعه نیز حق نماز خواندن .ایا شما از این حق کشی که در حق هم وطن های اهل سنت ویهودی وبهایی میرود شرمنده نیستی؟
ادامه این سنت زشت تهمت زنی در جامعه ایران با تاسیس حزب توده شدت گرفت .هرمخالفی را مرتجع و نوکر بیگانه قلمداد کردن و خود عضو ساواک بودن ولی انرا زشت و ابزار تهمت کردن از اصول تربیتی حزب توده در ایران است .
توجه دارید که نظرات کارگزاران پان ها از کجا سرچشمه میگیرد ؟

هر کشوری نیاز به نیروی امنیتی و اطلاعاتی دارد .ایران هم در زمان گذشته نیازمند سازمان ساواک بود .
اگر امروز شما به درستی مخالف نظام اسلامی هستید ،سازمان ساواک سران کنونی اخوندی وخطر انها را مهار کرده بود و رهبران تروریست مجاهد وفدایی را با دستگیری از ادامه ترور وبمب گذاری باز داشته بود .
کسانی که در برابر ساواک و نیروهای امنیتی مقاومت کردند ودر درگیری ها گشته شدند ،در برابر کشتار اخوند ها ومجاهدین و چپهاهرگز قابل مقایسه نیست .سازمان ساواک هدفی جز ایجاد امنیت وتروریست زدایی نداشت .